تولید کننده فیروزه تبتی عمده

فیروزه تبتی هزاران سال است که به دلیل رنگ بی نظیرش به عنوان یک سنگ گرانبها ارزش گذاری شده است. در حال حاضر، مانند بسیاری از سنگهای قیمتی دیگر، به دلیل ارائه روش های درمانی در بازار بسیار محبوب است. مجموعه ما تولید کننده و عرضه کننده انواع فیروزه به خصوص فیروزه تبتی می باشد. فروش فیروزه به صورت عمده توسط ما انجام می گیرد.

تولید کننده فیروزه تبتی عمده

آشنایی با انواع فیروزه تبتی

آشنایی با انواع فیروزه تبتی مشخصات معدني
فیروزه تبتی فسفاتی به رنگ سبز آبی است که از آلومینیوم فسفات هیدراته و مس تشکیل شده است. به طور معمول در محیط های خشک ، در مناطق اکسیداسیون رسوبات مس ، در درزها و رگه های شیل های غنی از فسفات یافت می شود.

فیروزه دارای ارزش تاریخی مهمی است زیرا یکی از سنگهایی است که به عنوان تزئین در تمدنهای بسیار باستان ، مانند مصر باستان ، در فرهنگهای پیش از کلمبیا در میانموامریکا ، تمدن دره سند و چین یافت شده است. فیروزه در عادت عظیم یا ریز بلورین و به ندرت به صورت بلور ظاهر می شود. رنگ آن بسته به میزان آهن و مس موجود در آن ، از آبی روشن تا سبز متفاوت است. همچنین ممکن است حاوی مواد معدنی دیگری مانند لیمونیت ، پیریت و کالسدون باشد. این ماده را می توان همراه با کریسوکلا و مالاکیت نیز یافت.

ویژگی های درمانی

فیروزه یکی از اصلی ترین مواد معدنی آبی است که با ناحیه گلو مرتبط است. از تعادل ارتباط و بیان طرفداری می کند. همچنین با چشم سوم همراه است و مراقبه و شهود را تقویت می کند. انرژی آن نرم و تازه است و آن را سنگی می کند که برای کودکان نیز مناسب است.

فیروزه را سنگی شفابخش و محافظ می دانند. از زمان های بسیار قدیم از آن برای ساختن تعویذ گل استفاده می کردند. باعث استراحت و نشاط می شود. در سطح جسمی گفته می شود که باعث تحریک بازسازی بافتهای بدن می شود.
فیروزه از جمله اولین گوهرهایی است که استخراج شده است و اگرچه بسیاری از اماکن تاریخی تخلیه شده اند ، اما امروزه برخی از آنها هنوز در حال کار هستند. اینها همه در مقیاس کوچک هستند ، به طور کلی به دلیل از دور بودن زمینه ها از جمله دلایل دیگر ، به طور موقت کار می کنند. اکثر آنها استخراج با دست ، با مکانیزاسیون کم یا بدون آن است. با این حال ، گاهی اوقات فیروزه به عنوان محصول جانبی در معدن بزرگ مس ، به ویژه در ایالات متحده تولید می شود. در اسپانیا ، فیروزه ای بر پایه آمبلیگونیت را می توان در معدن والدفلورز (کاسرس) یافت. نمونه های موجود در این معدن دارای رنگ آبی هستند که توسط مجموعه داران بسیار ارزشمند است.

مراکز فروش فیروزه تبتی

مراکز فروش فیروزه تبتی مجموعه ما یکی از برترین، معتبر ترین و مدرن ترین مراکز فروش فیروزه در انواع مختلف به خصوص تبتی در ایران می باشد. محصولات ما نه تنها در ایران بلکه در تمام کشور های جهان بسیار پر طرفدار می باشند و از نظر کیفیت کاملاً تضمین شده و از نظر قیمت مقرون به صرفه اند. شما سوران هنر دوست می توانید جهت کسب اطلاعت بیشتر پیرامون این سنگ، استعلام قیمت سنگ فیروزه تبتی، دریافت مشاوره تخصصی، ثبت سفارش و خرید سنگ فیروزه با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما