تولید کننده فیروزه ی اصل معدنی

فیروزه ی اصل معدنی از جمله سنگ های طبیعی و زنده است که خواص زیادی برای مصرف کننده دارد و در ارقام مختلفی ارائه می شود. تولید کننده آن نیز این گوهر ناب را در بهترین کیفیت و در متنوع ترین رنگ و طرح به صورت مستقیم و عمده وارد بازارهای سراسر می کند و به بهترین نحو نیز نیاز مشتریان را رفع نموده است.

تولید کننده فیروزه ی اصل معدنی

فیروزه اصل را چطور تشخیص دهیم؟

فیروزه اصل را چطور تشخیص دهیم؟ جهت تشخیص فیروزه اصل راه های زیادی وجود دارد ولی به طور کلی باید عنوان کرد که تشخیص فیروزه اصل از تقلبی کار سختی است و تنها متخصصین امر در این حوضه می توانند نمونه های اصل را شناسایی کنند. یکی از راه های تشخیص آن این است که با یک سوزن بر روی فیروزه می کشند و اگر بر روی آن خراش عمیقی ایجاد شود اصل نیست.

چون فیروزه در زمانی که به صورت خام استخراج می شود بسیار ترد و نرم بوده ولی در زمان فرآوری چنان سرسخت می شود که با کشیدن آن بر روی شیشه ایجاد خراش می کند. فیروزه اصل اگر در مدت کمی در برابر حرارت و نور خورشید قرار بگیرد تغییر رنگ نخواهد داد.

فیروزه به جهت ترکیبات و ناخالصی هایی که در آن وجود دارد دارای رنگ های متنوع آبی، سبز و زرد است که وجود مس عامل ایجاد رنگ آبی، کروم ایجاد کننده رنگ سبز و آهن نیز دلیل بر ایجاد رنگ زرد است. لذا وجود آهک و آلومینیوم نیز باعث کم رنگ شدن رنگ ها و سفید شدن آن ها خواهد بود.

خرید مستقیم فیروزه ی با کیفیت

خرید مستقیم فیروزه ی با کیفیت خرید فیروزه ی با کیفیت در بهترین قیمت و به صورت مستقیم انجام می شود چون باحذف واسطه ها می توان این سنگ را ارزان و با کیفیت اعلا خریداری نمود. این سنگ زنده و اصیل بوده که رنگ ماتی داشته که از معادن نیشابور، کرمان یا دامغان و … استخراج می شود و نمونه های نیشابوری دارای رنگ آبی سیر و یکدستی بوده و در کل جهان کمیاب است و ارزش بالایی دارد.

 فیروزه ی اصل معدنی در نوع عجمی بدون ناخالصی و فاقد رگه و نوع شجری با ناخالصی و با رگه وارد بازار می شود که هر کدام دارای رنگ های متنوعی است و نوع عجمی به دلیل داشتن رنگ یکدست ارزش بیشتری دارد. لذا نوع شجری نیز بسته به نوع آن کیفیت های مختلفی دارد.

فیروزه شجری دارای رگه های سیاه و قهوه ای است که با نام عنکبوتی شناخته می شود و نوع رگه طلایی آن نیز در سطح محدودی وجود دارد که ارزش آن بالاتر می باشد. همچنین نوع رگه دار دارای دو نمونه رگه منظم و نامنظم است که نوع منظم آن مرغوب تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما