تولید کنندگان سنگ فیروزه سبز

سنگ فیروزه سبز یکی از محبوب ترین و در عین حال نایاب ترین نوع سنگ فیروزه می باشد. طیف رنگی سنگ از مقدار موادکه در سنگ فیروزه می باشد به وجود می آید .اگر فیروزه مقدار بیشتری آلومینیوم و مس کمتری داشته باشد به رنگ سبز دیده می شود. یکی از تولید کنندگان سنگ فیروزه شهرستان نیشابور است که با کیفیت ترین سنگ های فیروزه را در داخل ایران و حتی در دنیا دارد.

تولید کنندگان سنگ فیروزه سبز

خصوصیات انواع سنگ فیروزه سبز

خصوصیات انواع سنگ فیروزه سبز سنگ فیروزه دارای ترکیبات فسفات مس و آلومینیوم می باشد. از این سنگ برای دور کردن انرژی های منفی و محافظت در برابر این نیرو ها و ایجاد حس آرامش و همچنین محافظت از چشم زخم استفاده می شود و از ما در برابر حوادث محافظت می کند و به کار رونق می بخشد.

سنگ فیروزه نماد موفقیت ، حمایت و طلسم قدرت می باشد و در هزاران سال است که از آن برای محافظت در برابر شرارت، جذب شانس و بخت و اقبال خوب و دفع بدی ها استفاده می شود. از خواص فیروزه بر روی بدن می توان به بر طرف کردن میگرن، درمان مشکلات مغز، شش، گلو، گوش و چشم اشاره کرد. فیروزه حس آرامش و صلح را ایجاد می کند.

سنگ فیروزه خاصیت شادی آور و انرژی زایی دارد و برای بیماری های روحی، روانی و افسردگی مفید است و استرس را نیز از بین می برد. برای مسمومیت های خونی و کمبود اکسیژن مفید است. بینایی را نیرو می بخشد و بر عملکرد بهتر چشم ها تاثیر دارد. گلو درد و بیماری های تنفسی را درمان می کند. 

در ایجاد حس اعتماد به نفس و جذب انرژی های مثبت موثر است. سنگ فیروزه می تواند حملات عصبی مثل وحشت زدگی و اضطراب را رفع می کند. فیروزه سیستم ایمنی بدن را بالا می برد و به جذب بهتر مواد غذایی کمک می کند و مسمومیت ها و درد شکم و گرفتگی عضلات را برطرف می کند‌

مراکز فروش سنگ فیروزه سبز

مراکز فروش سنگ فیروزه سبز سنگ فیروزه جزء با ارزش ترین و گرانبهاترین سنگ ها می باشد که در بین ایرانیان طرفداران زیادی دارد و یکی از مناطقی که با ارزش ترین فیروزه در دنیا را در خود دارد شهرستان نیشابور است. بازار سنگ فیروزه به دلیل خواص زیادی که این سنگ دارد رونق بسیاری دارد که علاوه بر فروش سنگ فیروزه در ایران این سنگ به دیگر نقاط دنیا صادر می شود. سنگ فیروزه را می توانید از طریق مراکز فروش اینترنتی که وجود دارد به راحتی خریداری نمایید. حتما قبل از خرید از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما