خرید ارزان سنگ فیروزه عمده

سنگ فیروزه یکی از گران قیمت ترین سنگ های موجود در دنیا است. این سنگ در معادن کشور، استخراج می شود. با توجه به این که بسیاری از افراد، نیاز بالایی به این محصول دارند، خرید عمده بهترین گزینه می باشد. شما عزیزان برای خرید ارزان سنگ فیروزه عمده، می توانید از طریق وب سایت این مجموعه با ما در ارتباط باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. 

خرید ارزان سنگ فیروزه عمده

آشنایی با انواع سنگ فیروزه عمده

آشنایی با انواع سنگ فیروزه عمده فیروزه از سنگ های قیمتی شناخته شده در عهد باستان ایران می باشد که معمولا از طیف رنگ آبی آسمانی تا سبز خاکستری یافت می شود.  که فیروزه آبی رنگ بهترین کیفیت را دارا است و بسیار کمیاب می باشد.
فیروزه در اشکال دانه  ای، ریز، متخلخل،  پوششی و غیره وجود دارد. فیروزه در ایران از نظر رنگ، نقش و کیفیت به  دو نوع عجمی و شجری تقسیم می شود. فیروزه عجمی بدون هیچ گونه رگه و شکستگی است و سطح آن را کاملا صاف و یکدست است اما فیروزه‌ای دارای رگه از نوع شجری هستند.
نیشابور یکی از معادن اصلی استخراج فیروزه در کشور می باشد. فیروزه های نیشابور معمولاً ماتریس ندارند و رنگ آنها کاملاً  آبی یکدست است.  فیروزه های مرغوب رنگ آبی آسمانی دارند و فیروزه نیشابور نیز دارای رگه های سیاه در پشت نگین می باشد.
اگر شما بخواهید فیروزه اصل را از نوع تقلبی آن تشخیص دهید، باید آن را مدت زمان کوتاهی در مقابل آفتاب قرار دهید. فیروزه‌ای اصل به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهند و اگر رنگ آن تغییر کرد، نشان دهنده تقلبی بودن آن است.
همچنین  بسیار مقاوم در برابر خط و خش هستند اگر خط عمیقی روی فیروزه بکشید و خط ایجاد شود، فیروزه قلابی است. فیروزه ایرانی معمولاً به صورت عمده از معادن استخراج می‌شود و برای میناکاری و سایر هنرهای ایرانی این محصول به صورت عمده استفاده می شود.
فیروزه ای که در ایران یافت می شود در بین عرب ها محبوبیت بسیار زیادی دارند. اگر دارای رگه های طلایی باشد از ارزش بیشتری برخوردار است.  به طور کلی کیفیت سنگ فیروزه با توجه به رنگ، نوع و محل استخراج آن تعیین می شود. 

تولیدی انواع سنگ فیروزه عمده

تولیدی انواع سنگ فیروزه عمده تولیدی سنگ فیروزه عمده، این محصول را به بهترین روش ممکن تولید و به صورت مستقیم عرضه می کند. در این خرید با توجه به حذف هزینه های جانبی و واسطه ها، قیمت محصول کاهش می یابد ز این رو شما عزیزان با صرف هزینه کمترین صاحب بهترین سنگ فیروزه می شوید.
حتما در هنگام خرید به اصل بودن محصول توجه کنید و آن را از مکانی معتبر خریداری نمایید. مرکز ما سال های بسیار زیادی در زمینه خرید و فروش انواع سنگ فیروزه فعالیت دارد و  این محصول را، تضمین شده در اختیارتان قرار خواهد داد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما