خرید انواع سنگ فیروزه مرغوب

سنگ فیروزه مرغوب نوعی هیدرات فسفات آلومینیوم و مس است. رنگ ریز آبی آن از نظر شدت متفاوت است. همیشه نمونه هایی که تمایل به آبی آسمانی دارند با درجه وضوح متوسط ​​ترجیح داده می شوند. سایه های سبز با ارزش کمتری در نظر گرفته می شوند. قصد خرید انواع سنگ فیروزه مرغوب دارید؟ با ما تماس بگیرید.

خرید انواع سنگ فیروزه مرغوب

رده بندی کیفی سنگ فیروزه مرغوب

رده بندی کیفی سنگ فیروزه مرغوب فرهنگ های بسیاری وجود دارد که فیروزه در آن وجود دارد ، به عنوان مثال فرهنگ های هند و آمریکایی ، که از آن به عنوان عنصری اساسی برای ساخت جواهرات و ظروف آیینی خود استفاده می کردند. دستبندهای Zuñi و کمربندهای جمعیت ناواهو ، مانند ماسک آزتک ها یا چاقوی آیینی “Tumi” از اینکاها ، با فیروزه تزئین شده بودند. در میان گنجینه های موکتوزوما دوم (1466-1520) نهمین امپراتور آزتک در آغاز فتح مکزیک توسط اسپانیایی ها ، یک مار حک شده در فیروزه بود. از قرن 16th ، ساکنان آمریکای جنوبی غربی نیز از فیروزه به عنوان یک ارز استفاده می کردند. امروز سنگ ملی ایران است.

بر خلاف الماس ، که طبق یک سیستم دقیق ارزیابی طبقه بندی می شود ، هیچ تقسیم مشابهی برای سنگهای قیمتی نظیر فیروزه وجود ندارد. دلیل این عدم وجود تنوع عظیمی است که باید در معرض بررسی قرار گیرد. کیفیت سنگ فیروزه ، رنگها ، شفافیت ، سختی اعمال شده بر تعداد زیادی از گونه های سنگهای قیمتی ، عوامل مشترکی ندارند که بتوانند معیارهای مشابه را طبقه بندی کنند.

برای ایجاد تفاوت در کیفیت بین فیروزه های رنگی ، متخصصان یک طبقه بندی کلی ایجاد کرده اند که بر اساس آن می توان یک گوهر با کیفیت خاص را با حرف “A” ، یک گوهر با کیفیت بالاتر با “AA” و دیگری با خصوصیات بسیار عالی دارای نشان “AAA” هستند

طبقه بندی

برای ارزیابی یک فیروزه رنگی ، فقط بررسی شدت رنگ آن کافی نیست، بلکه لازم است معیارهای دیگری مانند خلوص آن را نیز در نظر بگیرید.

جنبه های جالب:

موسسه Gemological of America (GIA) سنگهای قیمتی مانند فیروزه را بر اساس موجودی که در آنها قرار دارد به سه نوع تقسیم می کند:

نوع I: سنگهای قیمتی کاملاً خالص و معمولاً فاقد اجزا قابل رویت با چشم غیر مسلح هستند.

نوع II: سنگهای قیمتی در طبیعت یافت می شود که برخی از اجزا آن با چشم غیر مسلح قابل مشاهده است. 

نوع III: سنگهای قیمتی موجود در طبیعت با تعداد زیادی اجزا قابل مشاهده با چشم غیر مسلح.

قیمت تولیدی سنگ فیروزه مرغوب

قیمت تولیدی سنگ فیروزه مرغوب مجموعه ما اقدام به تولید و فراوری انواع سنگ فیروزه طبیعی و اصل و عرضه مستقیم آن ها از تولیدی نموده است. در کنار این محصولات ما از کیفیت و قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نسب به موارد مشابه در بازار برخوردار اند که همین امر سبب ارتقا ارزش خرید این کالا شده است. شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره خرید و کسب اطلاعات تکمیلی پیرامون این محصول، استعلام قیمت سنگ فیروزه مرغوب، ثبت سفارش و خرید این سنگ با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما