خرید بهترین سنگ فیروزه صادراتی

سنگ فیروزه صادراتی از جمله سنگ های آذرین و تزئینی است که ارزش بالایی داشته و به عنوان گوهری گرانبها در کل جهان محبوبیت والایی دارد. لذا خرید بهترین آن در اشکال مختلفی انجام می شود که هر یک طرح و رنگ های متنوع با قیمت های مختلفی دارد و نمونه های آبی، سبز و زرد به ترتیب دارای قیمت های بالا تا پایین آن است.

خرید بهترین سنگ فیروزه صادراتی

مشخصات انواع سنگ فیروزه صادراتی

مشخصات انواع سنگ فیروزه صادراتی انواع سنگ فیروزه صادراتی از جمله سنگ های آذرین است که از ترکیبات مس با دیگر ناخالصی هایی مانند آلومینیوم در مناطق خشک و یا نقاطی که دارای سابقه آتشنشانی هستند تشکیل شده است. این سنگ در زمانی که از بین صخره ها به صورت قلوه استخراج می شود نرم بوده و بعد از فرآوری بسیار سخت می شود.

سنگ فیروزه دارای شکل شفافیت کدر است که از نوع متخلخل بوده و هر چه ناخالصی های آن کمتر باشد دارای تخلخل و رگه های کمتری بوده و تراکم و استحکام بالاتری دارد. ناخالصی موجود در سنگ باعث تنوع رنگی در آن شده و رنگ های آبی، سبز و زرد را ایجاد نموده است.

سنگ فیروزه دارای دو نوع رگه دار شجری یا بدون رگه عجمی است که نوع رگه دار در صورتی که دارای رگه های طلایی باشد از ارزش بالاتری برخوردار بوده و اگر از نوع سیاه باشد به فیروزه تارعنکبوتی معروف می باشد. همچنین در این دو نوع سنگ هر چه رنگ آن آبی آسمانی یکدست و بدون رگه باشد نشان از خلوص سنگ بوده و ارزش و قیمت بالاتری دارد.

عرضه مستقیم سنگ فیروزه احیا شده

عرضه مستقیم سنگ فیروزه احیا شده عرضه مستقیم سنگ فیروزه احیا شده به صورت تخصصی با بهترین کیفیت انجام می شود و به دلیل بدون واسطه بودن دارای قیمت های مناسب و طرفداران زیادی می باشد. این سنگ به نسبت مس و آهن موجود در آن از تفاوت رنگی برخوردار می باشد که هر چه مس آن بالاتر باشد خلوص بیشتری داشته و آبی تر است.

معروف ترین سنگ فیروزه در ایران متعلق به کرمان و نیشابور است که تفاوت آنها نیز در رنگشان می باشد که از آنها در ساخت انواع زیور آلات مانند گردنبند، دستبند، انگشتر و … استفاده می شود. این سنگ علاوه بر زیبایی و جلایی که دارد دارای خواص زیادی برای جسم و روح بوده و از نظر معنویت نیز مزایای زیادی دارد.

سنگ فیروزه باید به درستی نگهداری شود و در صورتی که از نوع آبی و درجه یک باشد و در برابر حرارت یا آفتاب و دمای بالا قرار گیرد آب خود را از دست داده و سبز می شود. لذا باید این گوهر گرانبها را در معرض آلودگی، چربی، مواد شیمیایی، اسیدی، لوازم آرایش، آب کلردار، مواد شوینده و … قرار نداد. همچنین باقرار دادن آن در سنگ حدید و هماتیت می توان انرژی اش را تخلیه نمود و با قرار دادن در کنار سنگ کریستال می توان آن را شارژ نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما