خرید بهترین سنگ فیروزه عنکبوتی

یکی از سنگ های زینتی که ایرانیان علاقه بسیار به آن دارند و بیشتر بعنوان نگین زیور آلات همچون انگشتر و… استفاده می شود سنگ فیروزه است که از سنگ های بسیار قدیمی و معنوی محسوب می شود که در مکانهایی که آتشفشان وجود دارد در میان شکاف سنگ ها و در نزدیکی سطح زمین یافت می شود که ابتدا به دلیل رنگ زیبای آن استخراج می‌شده است.

تنوع سنگ فیروزه بسیار زیاد است اما نمونه بسیار زیبایی که به سنگ فیروزه عنکبوتی شهرت دارد به دلیل وجود رگه های سیاه رنگ در سراسر آن توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. برای خرید بهترین سنگ فیروزه در ادامه متن با ما همراه باشید.

خرید بهترین سنگ فیروزه عنکبوتی

مشخصات انواع سنگ فیروزه عنکبوتی

مشخصات انواع سنگ فیروزه عنکبوتی فیروزه در نزدیکی زمین در شکاف و حفره سنگ ها پیدا می شود که با فوران آتشفشان آهن و مس سولفات و آلومینیومی  که در زیر زمین وجود دارد ذوب شده و در شکاف ها به اشکال مختلف و در طیف رنگی آبی آسمانی و سبز در می آیند.

 سنگ فیروزه پس از استخراج دارای شکاف ها و خلل هایی است که با مواد پلاستیکی پر میشود تا رنگ زیباتری داشته باشد و استحکام آن چند برابر شود. سنگ فیروزه سنگ سختی است که باید کاملا خشک شود تا استحکام صیقل خوردن و تراشیدن را داشته باشد. 

انواع فیروزه : فیروزه عجمی ، فیروزه عربی ، فیروزه شجری ، فیروزه چغاله سفید ، فیروزه توفال رنگین ، فیروزه عنکبوتی ، فیروزه نرم ، فیروزه درشت و…

سنگ فیروزه عنکبوتی سنگی است که رگه های موجود در آن  نسبت به دیگر سنگ های فیروزه بسیار زیاد است و این رگه های سیاه سراسر سنگ را فرا گرفته است به همین دلیل به سنگ فیروزه عنکبوتی شهرت دارد و گاهی این رگه ها به رنگ طلایی است که زیبایی فیروزه را چندین برابر می کند و قیمت آن نیز افزایش میابد.

بازار فروش سنگ فیروزه عنکبوتی

بازار فروش سنگ فیروزه عنکبوتی سنگ فیروزه در تمامی نقاط جهان یافت می شود که معادن این سنگ در ایران در شهرهایی همچون نیشابور ، کرمان ، دامغان و… است اما در میان آن ها سنگ فیروزه نیشابور به دلیل کیفیت و رنگی زیبایی که دارد با ارزش ترین و گران بها ترین سنگ فیروزه  بشمار می رود که شهرت جهانی دارد.

سنگ فیروزه خواص درمانی بسیاری دارد به همین دلیل پر تقاضا ترین سنگ در کشور و جهان است که زیبایی آن هر چشمی را به خود جلب می کند. 

فروش فیروزه در تمامی نقاط کشور در زیورآلات  جواهر فروشی ها انجام می شود اما تشخیص اصل و تقلبی بودن آن  کار دشواری است به همین دلیل شما میتوانید برای خرید فیروزه عنکبوتی اصل با مشاورین سایت ما تماس گرفته و سنگ مورد نظر خود را با خیال خریداری کنید و در درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما