خرید بهترین سنگ فیروزه مربعی

سنگ فیروزه سبز آبی یکی از سنگ های با ارزش و قیمتی است که دارای خواص زیادی برای انسان می باشد و داشتن آن برای هر فرد توصیه می شود چرا که احادیث زیادی توصیه به استفاده از این سنگ ارزشمند کرده اند.

سنگ فیروزه دارای ابعاد و اشکال و رنگ های مختلف می باشد که سنگ فیروزه مربعی به دلیل شکلش نمونه ی مرغوبی برای استفاده در زیورآلات و مصارف گوناگون می باشد .

خرید بهترین سنگ فیروزه مربعی

موارد استفاده سنگ فیروزه مربعی

موارد استفاده سنگ فیروزه مربعی

سنگ فیروزه مربعی با احساس صلح و آرامش ارتباط عمیقی دارد و دارای خواص فیزیکی ، خواص معنوی و آرامش روح و روان  است .تقویت کننده ی قلب، دستگاه تنفسي، چشم ها، گردش خون، گلو، معده و  كبد می شود‌. در کبد باعث بهبود فعالیت کبد و غده های کبد می شود .چشم ­ها را نیرو می  ­بخشد و در برابر افسردگی ها مفید است. همچنین به خاطر درخشان بودنش  شادی ­آور است و اثر سودمندی بر روی کاهش استرس داردو باعث آرامش فرد می شود. 

سنگ فیروزه مربعی به دلیل زیبایی و رنگ خاص خود در تهیه انواع زیور آلات از جمله انگشتر ، دستبند ، گوشواره و گردنبند و تسبیح  و.. کاربرد دارد و دارای رنگ ها و طرح های مختلف می باشد.  از این رو افراد زیادی در صدد خرید این محصول هستند.

امروزه استفاده از سنگ فیروزه مربعی به دلیل آسان بودن مصرف برای تولیدکنندگان زیور آلات وتزئینات و موارد دیگر ،جزو مهم ترین نوع سنگ های فیروزه ای به شمار می آید.

با توجه به نوع مصرف، سنگ فیروزه ای سبز آبی برش داده می شود .مثلاً برای گوشواره ها و گردنبند ها و آویز ها و حلقه ها به حالت بیضی شکل یا کوژ مانند برش می دهند.

از سنگ فیروزه مربعی برای کارهای تزیینی نیز استفاده می شود. چون یکی از سنگ های پرکاربرد می باشد که دارای مقاومت کمتری نسبت به سنگ های جواهر است .

مرکز پخش سنگ فیروزه سبز آبی

مرکز پخش سنگ فیروزه سبز آبی


از آنجا که سنگ فیروزه آبی با کیفیت عالی بسیار کم می باشد و طرفداران زیاد دارد خرید و پخش سنگ فیروزه مربعی اصل همواره یکی از دغدغه های اصلی خریداران هست .

  برای خرید بهترین سنگ فیروزه ای سبز آبی مربعی به صورت  عمده و جزئی می توانید به سایت ما مراجعه کرده و ضمن بازدید از سنگ های فیروزه ای مربعی سبز آبی  و راهنمایی های کارشناسان واحد فروش ما با اطمینان  سنگ های مرغوب و با کیفیت خریداری  کنید .

خریدی مقرون به صرفه و البته با کیفیت و خوبی داشته باشید و مشتری دائمی ما شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما