خرید بهترین فیروزه شجری اصل

فیروزه شجری طرفداران زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال خرید این سنگ زینتی هستند. راه های متفاوتی برای خرید فیروزه شجری اصل وجود دارد. در صورتی که شما نیز جزء علاقه مندان به خرید این سنگ زینتی هستید میتوانید ان را از سایت ما با کیفیت عالی خالص و اصل خریداری کنید. همچنین شما میتوانید درباره ی  اطلاع از ویژگی های یک فیروزه مرغوب با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

خرید بهترین فیروزه شجری اصل

ویژگی های فیروزه شجری چیست؟

ویژگی های فیروزه شجری چیست؟ فیروزه یکی از سنگ های زینتی است که به رنگ فیروزه ای و در طیف آبی تا سبز دیده می شود.

فیروزه همانند دیگر سنگ های معدنی از معدن برداشت میشود و توسط تراشکاران تراش داده شده و شکل گیری میشود. 

فیروزه انواع متفاوتی دارد و بر حسب ویژگی های ظاهری، رنگ، درصد خلوص و…به چند دسته تقسیم می شود.

فیروزه شجری یکی از انواع فیروزه است. تفاوت این نوع فیروزه از دیگر انواع ان مربوط به ویژگی های ظاهری است. همانطور که از نام ان پیداست فیروزه شجری دارای رگه های درخت مانند است و هرچه این رگه ها به درخت و شاخ و برگ شبیه تر باشد این نوع فیروزه قیمت بیشتری پیدا میکند.

به طور کلی این نوع فیروزه نسبت به دیگر انواع خود قیمت بیشتری دارد و به سراسر کشور های دنیا صادر می شود.

فیروزه شجری کرمان نمونه معروف فیروزه شجری در ایران است.

فیروزه پس از برداشت و تراشکاری جلا داده میشود در انواع مصارف زینتی مانند استفاده به عنوان نگین گردنبند و انگشتر و…بکار میرود.

رگه های درخت مانند که حاصل وجود ترکیبات دیگر در فیروزه است بعد از تراشکاری و جلا جلوه خاصی به فیروزه میدهد و ترکیب فوق العاده ای میسازد و این به محبوبیت این نوع فیروزه در میان مردم افزوده است.

محبوبیت و زیبایی منحصر به فرد فیروزه باعث شده خرید و فروش فیروزه  اصل و صادرات به یکی از صنایع پرسود تبدیل شود و رواج زیادی پیدا کرده البته این محبوبیت باعث افزایش قیمت فیروزه شده است.

مرکز فروش انواع فیروزه اصل

مرکز فروش انواع فیروزه اصل سایت ما یکی از از مراکز فروش انواع فیروزه اصل به حساب می آید که محصول مرغوب، اصل و باکیفیت را در دراختیار مصرف کننده قرار می دهد.

فروشگاه مرکزی و آنلاین ما کاملا معتبر است و اطمینان یک خرید کاملا عالی و مطمئن را به شما میدهد. ما انواع فیروزه را در هر شکل و اندازه و دلخواه شما و کاملا خالص و ارگانیک و با کمترین درصد ناخالصی در اختیار مشتریان قرار می دهیم همچنین مشاوران ما در رابطه با مشخصات و ویژگی هریک از انواع فیروزه اصل به مشتاقان به خرید این محصول اطلاعات لازم را ارائه می دهند. اگر شما هم مشتاق به خرید یک فیروزه مرغوب هستید پیشنهاد میکنم خرید با ما را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما