خرید بهترین فیروزه شجر نیشابور

فیروزه از جمله جواهرات کمیاب در دنیا بوده که ایران دارای بهترین نوع آن می باشد، فیروزه شجر نیشابور از جمله مرغوب ترین فیروزه مشجر در دنیا بوده که به دلیل وجود رگه های فلز در آن به صورت مشجر یا اسپایدر که شبیه تارهای عنکبوت است در آمده است. و این سنگ در بین زنان به دلیل تنوع در طرح و رنگ آن طرفداران زیادی دارد.

خرید بهترین فیروزه شجر نیشابور

انواع فیروزه شجر تراش خورده

انواع فیروزه شجر تراش خورده

انواع فیروزه شجری براساس رگه های موجود در آن دسته بندی می شوند که این رگه ها موجب شده سنگ فیروزه خود به رنگ های مختلف در بیاید، در صورتیکه سنگ فیروزه در آن رگه هایی از آن وجود داشته باشد به دلیل اکسیداسیون آهن این رگه ها به صورت رنگ قهوه ای در آمده، در صورت وجود مس در سنگ فیروزه بر اثر اکسیداسیون موجب میشود این سنگ به رنگ آبی متمایل به سبز در بیاید و رگه هایی طلایی در آن به وجود بیاید.

به طور کلی در صورتیکه سنگ فیروزه دارای ناخالصی و رگه هایی در آن باشد به آن مشجر می گویند که از لحاظ ظاهری با نوع عجمی آن بسیار متفاوت است، و به مراتب قیمتی پایین تر از نوع عجمی این سنگ دارد.

سنگ فیروزه مشجر نیشابور دارای زیبایی به خصوصی بوده و و نسبت به نمونه های شبیه خود که در دیگر نقاط دنیا و ایران استخراج میشود از مرغوبیت بالایی برخوردار است.

فیروزه معدنی نیشابور در دنیا بی نظیر است و مخصوصا در بین اعراب از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند.

فیروزه شجر تراش خورده یا به صورت خام و یا در قالب جواهر آلات وارد بازار میشود، ودر اختیار مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار می گیرند.

این مدل از فیروزه در بین خانوم ها محبوبیت بالایی داشته و در ساخت گوشواره و گردنبند مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار پخش فیروزه معدنی نیشابور

بازار پخش فیروزه معدنی نیشابور

فیروزه معدنی نیشابور بعداز اینکه در کارگاه های فیروزه تراشی آماده ارائه به بازار میشوند، توسط نمایندگی های فروش خود در سراسر ایران که عمدتا این نمایندگی ها در خراسان قرار دارند آماده فروش می شوند، همچنین در نمایشگاه های ارائه سنگ های قیمتی در دنیا این کانی جایگاه خاصی برای ارائه دارد.

در صورتیکه خریداران به این نمایندگی ها برای خرید محصول دسترسی نداشته باشند می توانند به وب سایت فروش این کالا مراجعه کرده و خریدی مطمئن داشته باشند. این فروشگاه های اینترنتی علاوه بر اصلالت کالایی که توزیع میکنند، اقدام به ارسال این کالا به سراسر ایران بدون هیچ محدودیتی در مدت زمان کوتاه کرده اند.

خریداران خارجی نیز از طریق مدیر فروش مجموعه های فروش فیروزه اقدام به خرید این سنگ ویا جواهرات تولید شده از این کانی می کنند، و یا از نمایشگاه های فصلی و دائمی ارائه جواهر استفاده کرده و کالای مورد نظر خود را خریداری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما