خرید بهترین فیروزه عجمی نیشابور

فیروزه عجمی نیشابور شاید قدیمی ترین سنگ در تاریخ انسان، طلسم پادشاهان و جنگجویان باشد. این سنگ زیبا، محکم و مات است و در اثر لمس تسکین دهنده است. برای هزاران سال، فیروزه همه فرهنگ ها را در برگرفته است و به عنوان نمادی از خرد، اشراف و قدرت جاودانگی شناخته می شود. قصد خرید فیروزه عجمی دارید؟ جهت خرید بهترین سنگ فیروزه نیشابوری عجمی با ما تماس بگیرید.

خرید بهترین فیروزه عجمی نیشابور

بهترین فیروزه عجمی متعلق به کجاست؟

بهترین فیروزه عجمی متعلق به کجاست؟ این ماده فقط به صورت میله هایی به ضخامت 20 تا 25 میلی متر ، در شکافهای پر از جرم وجود دارد. منطقه نیشاپور (ایران) زیباترین سنگها را فراهم می کند. این سنگ برای مصری ها ، پارسی ها ، تبتی ها ، هندی ها ، مایاها ، آزتک ها و اینکاها سنگ مقدسی بوده است. رنگ آبی آسمانی ، سبز آبی ، سبز سیب تغییر کرده است ، رنگ “آبی فیروزه ای” کمیاب به نظر می رسد. وقتی سنگ توسط رگه ها یا ابرهای قهوه ای ، خاکستری یا سیاه عبور می کند ، آن را “ماتریس” می نامند.

با گرم شدن حدود 250 درجه سانتیگراد ، رنگ آبی آسمانی آن سبز می شود. همچنین می تواند تحت تأثیر نور ، تعریق ، روغن ، مواد آرایشی ، محصولات روغنی … به دلیل از بین رفتن محتوای آب طبیعی آن تغییر رنگ دهد: گفته می شود که می میرد: رنگ پریده یا سبز می شود.

فیروزه سنگ تصفیه است. این انرژی منفی را از بین می برد و می تواند برای محافظت در برابر تأثیرات خارجی یا آلاینده های موجود در جو استفاده شود. فیروزه همه چاکراها را متعادل و همسو می کند و باعث ایجاد ثبات در نوسانات خلقی و ایجاد آرامش درونی می شود. برای افسردگی و فرسودگی عالی است ، همچنین قدرت جلوگیری از حملات وحشت را دارد. فیروزه خود تحقق بخشیده و به حل خلاقانه مسئله کمک می کند. این نمادی از دوستی است و عشق رمانتیک را تحریک می کند.

فیروزه به جذب مواد مغذی کمک می کند ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند ، بازسازی بافت را تحریک می کند و کل بدن را بهبود می بخشد. این ماده دارای اثرات ضد التهابی و سم زدایی است و گرفتگی و درد را تسکین می دهد. فیروزه ریه ها را تصفیه می کند ، گلودرد را تسکین و پاک می کند و چشم ها از جمله آب مروارید را بهبود می بخشد. این ماده بیش از حد را خنثی می کند ، از روماتیسم ، نقرس ، مشکلات معده و عفونت های ویروسی سود می برد.

 

مرکز فروش سنگ فیروزه نیشابوری

مرکز فروش سنگ فیروزه نیشابوری مجموعه ما جهت رفاه حال مشتریان خود و سهولت عملیات خرید اقدام به ایجاد مرکز فروش حضوری غیر حضوری سنگ فیروزه نیشابوری اصل نموده است. در کنار این محصولات این مرکز از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نسبت به کیفیتشان برخوردار اند. شما عزیزان علاقه مند به این سنگ زیبا جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آن، استعلام قیمت سنگ فیروزه نیشابور، ثبت سفارش و خرید سنگ فیروزه اصل با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما