خرید بی واسطه سنگ فیروزه گرد درشت

سنگ فیروزه گرد درشت یکی از مدل ها و کالاهای لوکس، زیبا و در همین حال کمیاب در دنیا می باشند. این گونه از محصول را فروشندگان زیادی در ایران هستند که در اختیار مشتریان خود در بازار قرار می دهند. عرضه بهترین سنگ فیروزه را در سراسر کشور فروشندگان معتبر انجام می دهند. آن ها این سنگ های فیروزه ی نایاب را به سایر کشورهای خارجی نیز صادر می کنند.

خرید بی واسطه سنگ فیروزه گرد درشت

انواع سنگ فیروزه گرد برای گردنبند

انواع سنگ فیروزه گرد برای گردنبند فیروزه جزو سنگ های قدیمی  در تاریخ انسان و ایران است که در گذشته و قصه های ایرانی توسط  پادشاهان به کار میرفت آن همچنین برای انرژی دادن به جنگجویان استفاده می شد. این سنگ محافظ ، محکم و مات است ، اما در اثر لمس آرامش می بخشد و به عنوان یک سنگ توسط اساتیدی که سنگ درمانی انجام می دهند توصیه می شود برای چشم بهبود مفید است و بینایی را تقویت می کند. جواهرات منبت هوپی معمولاً فقط نقره ای هستند اما برخی از قطعات خاص شامل فیروزه است. این سنگ سبز و آبی قیمتی، مترادف فرهنگ بومی آمریکا است و امروزه نیز از اهمیت ویژه ای در فرهنگ هوپی برخوردار است. سنگ فیروزه روغن خورده گویی از آسمان لاجورد تراشیده شده و به زمین لغزیده است.

برای بررسی اصل بودن فیروزه اگر یک قطعه طبیعی خشن دارید، از ناخن انگشت خود برای مالش در امتداد سطح سنگ استفاده کنید. اگر ناخن شما در جایی که فیروزه با پارچه روبرو می شود گیر کرد، این نشان خوبی از فیروزه طبیعی است. مشاهده بعدی که می توانید انجام دهید در مورد سختی ماده معدنی است.

از آنجا فیروزه یک سنگ متخلخل است جواهرات فیروزه ای به راحتی می توانند مایعات و روغن هایی مانند عطر ، ضد آفتاب و آرایش را جذب کنند برای محافظت از جواهرات فیروزه ای خود توصیه می کنیم که پس از استفاده از آرایش ضد آفتاب و عطر، جواهرات را به آن بپوشانید و هرگز جواهرات خود را در حمام یا استخر نپوشید.

بازار فروش سنگ فیروزه روغن خورده

بازار فروش سنگ فیروزه روغن خورده متاسفانه تقلب، گران فروشی و تورم بخش جداناپذیر بازار سنگ فیروزه روغن خورده و درشت است، پس شما وظیفه دارید با افزایش اطلاعات خود از به دام افتادن جلوگیری کنید. به امید آن که مشتری ها با رفتار و خرید آگاهانه خود از تولید سنگ فیروزه بی کیفیت، تقلب، تورم های کاذب و دلال بازی های بازار فیروزه جلوگیری کنند.

تیم ما می کوشد بهترین مرجع ارائه ی اطلاعات در خصوص بازار فروش سنگ فیروزه روغن خورده است. همچنین بزرگترین عرضه کننده ی مستقیم انواع فیروزه مرغوب و درجه یک در ایران باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما