خرید بی واسطه فیروزه شجر اصل

از دیرباز تا کنون سنگ فیروزه به عنوان یکی از از مهم ترین سنگ های تزیینی و دارای فواید درمانی در میان جواهر سازان و انگشتر سازان شناخته می شود.
 انواع مختلفی از فیروزه در تمام دنیا وجود دارد که با توجه به نوع و شکل و ویژگی های آن می توان آن ها را در دسته های مختلفی دسته بندی کرد که فیروزه شجر یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین سنگ های فیروزه به شمار می رود.

خرید بی واسطه فیروزه شجر اصل

فیروزه شجر متعلق به کدام شهر است؟

فیروزه شجر متعلق به کدام شهر است؟ به طور کلی معادن سنگ فیروزه در بسیاری از مناطق دنیا و حتی بسیاری از مناطق کشور خودمان ایران نیز وجود دارد و نمی توان انحصار تولید و ساخت سنگ های فیروزه را به منطقه یا شهری نسبت داد اما بسته به این که چه حجم استخراج و تولیدی برای این نوع سنگ در هر منطقه وجود دارد و علاوه بر این سنگ فیروزه استخراج شده دارای چه کیفیتی می باشد می توان مهم ترین مراکز تولید و استخراج سنگ فیروزه را مشخص کرد که در ایران بزرگ ترین و یا کیفیت ترین شهر تولید انواع و اقسام سنگ های فیروزه، شهر نیشابور می باشد که سنگ های فیروزه شهر نیشابور علاوه بر داخل ایران شهرتی جهانی نیز دارند و به بسیاری از مناطق دنیا صادر می شوند.
در یک دسته بندی کلی سنگ های فیروزه به دو دسته بندی کلی سنگ های فیروزه عجمی و سنگ های فیروزه شجری تقسیم بندی می شوند که در ادامه به ذکر مشخصات هر کدام از این دسته ها و ظاهر آن ها می پردازیم.
سنگ های فیروزه عجمی: به دسته ای از سنگ های فیروزه گفته می شود که عاری از هرگونه خطوط نقش و طرح بر روی سنگ باشد. سنگ فیروزه می خواهد هر رنگی داشته باشد مهم نیست، اگر دارای خط و خطوط نباشد یا خطوط بسیار کمی داشته باشد به آن سنگ فیروزه عجمی می گویند.
2. سنگ های فیروزه شجری: سنگ های فیروزه عجمی یکی از مهم ترین دسته های سنگ فیروزه نیشابوری می باشد که در آن از نقش و نگار ها و خطوط مختلف دیده می شود و به زیبایی این دسته از سنگ های فیروزه می افزاید.

مراکز فروش سنگ فیروزه نیشابوری

مراکز فروش سنگ فیروزه نیشابوری فروشگاه آنلاین ما با کسب سال ها تجربه در زمینه ی تولید و پخش انواع مختلف طرح ها و نقش های فیروزه شجر اصل، توانسته است در راستای جلب رضایت حداکثری مشتریان، امکان خرید زیبا ترین و با کیفیت ترین سنگ های فیروزه نیشابوری را با نازل ترین قیمت برای شما مصرف کنندگان فراهم کند.

برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و گرفتن قیمت روز انواع مختلف سنگ های فیروزه نیشابور و آشنایی با شرایط و نحوه فروش این سنگ ها با کارشناسان مجرب و بخش پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما