خرید سنگ فیروزه اصل نیشابور

خرید سنگ فیروزه اصل نیشابور از طریق فروشگاه های معتبر در نیشابور انجام می شود. یکی از قدیمی ترین سنگ هایی که از معادن استخراج می شده است سنگ فیروزه است که به دلیل رنگ های زیبا بسیار مورد استفاده عموم قرار می گیرد. سنگ های فیروزه دارای تنوع بالایی می باشد و رنگ آن از آبی تا سبز متغیر می باشد. 

خرید سنگ فیروزه اصل نیشابور

مشخصات بهترین سنگ فیروزه نیشابور

مشخصات بهترین سنگ فیروزه نیشابور مشخصات بهترین سنگ فیروزه نیشابور خاص و منحصر به فرد می باشد و در هنگام خرید حتما باید به ویژگی های آن دقت شود. فیروزه یکی از سنگ های قیمتی است که در گروه سنگ های آذرین قرار دارد.

سنگ فیروزه اصل و طبیعی دارای سه ویژگی خاص می باشد. که با شناسایی این ویژگی‌ها هنگام خرید می توانید بسیار مطمئن خرید کنید و اطمینان خاطر داشته باشید.

  1. رنگ: سنگ فیروزه طیف گسترده ای در رنگ دارد و رنگ آن از آبی پر رنگ تا سبزرد متغیر هست و هر چه رنگ بین آبی و سبز باشد فیروزه ارزشمند تر است. 
  2. معادن: هر چه فیروزه در معدن بهتری وجود داشته باشد ارزش آن هم بیشتر است. یکی از بهترین معادن فیروزه در نیشابور قرار گرفته است و فیروزه آن در کل جهان ارزشمند تر است.
  3. شکل ظاهری: فیروزه از نظر ظاهری به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی می شود. دسته اول فیروزه ای می باشد که دارای رگه می باشد که به آن فیروزه شجری می گویند. و دسته دوم فیروزه ای است که رگه ای ندارد و سطح صاف و براقی دارد که به آن فیروزه عجمی می گویند.

فیروزه اصل رنگ ماتی دارد و فیروزه اصل نیشابور بدون رگه و آبی آسمانی می باشد. برای تشخیص فیروزه اصل آن را در مدت کوتاهی در مجاورت آفتاب قرار داده اگر رنگ آن تغییر نکرده فیروزه اصل می باشد. در هنگام خرید باید به این ویژگی ها دقت کرد تا محصول اصل و معتبری خریداری کنید. 

بازار فروش سنگ فیروزه اصل

بازار فروش سنگ فیروزه اصل بازار فروش سنگ فیروزه اصل از متقاضیان بسیاری برخوردار است و به همین دلیل روش های مختلفی برای خرید و فروش فیروزه اصل نیشابور وجود دارد. در فروشگاه های سنگ های قیمتی بهترین نوع فیروزه به صورت حضوری قابل خرید می باشد.

یکی دیگر از روش های خرید و فروش فیروزه استفاده از سایت های مختلف و معتبر اینترنتی می باشد در این سایت ها همیشه تلاش می‌شود تا با قرار دادن لیست کامل قیمت ها و اطلاعات کامل محصول نیاز مشتری را به خوبی برطرف کنند.

این روش، روش بسیار مناسبی برای خریداران می باشد زیرا به صورت غیر حضوری می توانند خرید کنند اما همواره باید دقت داشته باشید تا از سایت های معتبر خرید را انجام دهند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما