خرید سنگ فیروزه درشت نیشابور

سنگ فیروزه نیشابور که امروزه نام و آوازه آن در همه جا زبان زد خاص و عام است را می توان از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های متخصص در این زمینه به صورت حضوری و مستقیم خریداری کرد. خرید سنگ فیروزه از این مراکز و همچنین از این سایت که به جهت فروش آن راه اندازی شده است قیمت مناسب و جنس اصل را برای مشتری به ارمغان می آورند.

خرید سنگ فیروزه درشت نیشابور

بررسی کیفیت سنگ فیروزه نیشابور

بررسی کیفیت سنگ فیروزه نیشابور سنگ فیروزه درشت نیشابوری که در این سطر می خواهم آن را معرفی کنم در حقیقت به دو شکل عجمی و شجری یافت می شوند که هر کدام از آن ها توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده اند که از نظر کیفیت هم زبان زد خاص و عام هستند.

این دو گوهر گران بها جلوه زیبا و چشم نوازی دارند که در نوع عجمی رنگ آبی یکدست آن بیشترین طرفدار را دارد در صورتی که در نوع شجری فیروزه این رنگ آبی رگه های به رنگ قهوه ای و سیاه را به شکل تار عنکبوت را در خود جای داده است که به خوبی در جواهرات و ظروفی که به کار برده می شود رخ نمایی می کند.

فیروزه نیشابور با خاطر رنگ و تراکم از سایر این سنگ ها سوا می گردد این گوهر گران بها که در نیشابور یافت می شود ضخامت کمتری نسبت به فیروزه دامغان، کرمان، کاشمر و ….. دارد.

مرکز عرضه سنگ فیروزه احیا شده

مرکز عرضه سنگ فیروزه احیا شده سنگ فیروزه احیا شده که احتمالأ تا به حال نام آن را شنیده اید توسط فروشگاه ها و نمایندگی های متخصص در این زمینه عرضه می شود. حال عده زیادی هم که از این نوع سنگ شناختی ندارند ممکن است در خرید آن کمی عقب نشینی کنند و از خرید آن صرف نظر کنند که در این جا این نوع فیروزه را به شما معرفی می کنم تا به شما بگویم که شک و تردیدتان در هنگام خرید این چنین سنگی بیهوده بوده است.

سنگ فیروزه احیا شده در حقیقت یکسری از سنگ هایی خارج شده از معدن نیشابور می باشند که بعد از این که معدنچیان آن را استخراج می کنند رنگ بسیار کم رنگی دارند که معمولا رنگ آن به سفیدی می زند. این نوع از سنگ ها در کارگاه های مخصوص در چند مرحله تراشیده می شوند و بعد از تراش کاری آن را در مواد مخصوصی می غلتانند تا مدت زمان معینی که رنگ آن پر رنگ تر شود و این امر در سنگ جلوه و نمای زیبا تری را ایجاد کند.

حال که تا حدودی این محصول را معرفی کردم باید بگویم که این سایت در عرصه توزیع این سنگ این افتخار را دارد تا مشتریان با اطمینان خاطر اقدام به خرید محصول مورد نظر کنند و آن را با قیمت مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به دست آورند.

1

  1. سلام خسته نباشید سنگ فیروزه درشت نیشابور ممنون از مشاوره خوبتون که تونستم خرید خوبی انجام بدم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما