خرید سنگ فیروزه زنده نیشابور

در حال حاضر فیروزه یکی از اولین سنگ های تزیینی و بسیار جذاب و زیبا در ایران محسوب می شود که به دلیل رنگ زیبای آن از طرفداران زیادی برخوردار بوده که رنگ آن با توجه به میزان مس و آهن موجود در ترکیب، از آبی آسمانی تا سبز متغیر می باشد.

خرید سنگ فیروزه نیشابور به طور اصل و خالص و همچنین زنده را می توان از طریق مراکز و نمایندگی های معتبر در سراسر کشور که زیر نظر این شرکت ها فعالیت دارند به روش مستقیم و نیز بدون واسطه خریداری نمود که خرید به این روش ارزانتر می باشد.

خرید سنگ فیروزه زنده نیشابور

خواص سنگ فیروزه روی مدیتیشن

خواص سنگ فیروزه روی مدیتیشن

 از خواص بارز و ویژگی های سنگ فیروزه روی مدیتیشن عبارتند از: عملکرد سیستم غدد درون ریز، سیستم عصبی مرکزی، و سیستم اعصاب خودکار را بهبود می بخشد. همچنین در اثر مدیتیشن تعداد تنفس، ضربان قلب و فشار خون کاهش یافته که در نتیجه تمامی این موارد، مدیتیشن موجب کاهش اضطراب و درد می شود.

شایان ذکر است این سنگ با رنگ خاصی که دارد شفا بخش و انرژی دهنده بوده که کشورهای خارجی از جمله بومیان آمریکایی این سنگ را مقدس دانسته و از آن به عنوان ابزاری شفا بخش برای ارتباط بین زمین و بهشت یاد می کنند که سبب ارتباط بین مدیتیشن و سنگ فیروزه شده اند.

ضمنا از انواع مدیتیشن ها می توان به مدیتیشن محبت، ذهنی، ظن، و غیره اشاره نمود که هر کدام به طور جداگانه بر روی سیستم ذهنی و عصبی از اهمیت فراوانی برخوردار می باشند.

سنگ فیروزه زنده در نوع خود منحصر به فرد و نیز دارای خواص و ویژگی های زیادی است که از آن استفاده های زیادی می شود.سنگ فیروزه اصل، در همه نقاط دنیا استخراج می شود که از جمله آن از مهمترین فیروزه اصل در نیشابور است که از نظر تجاری و اقتصادی و نیز صادراتی از جنبه بالایی برخوردار می باشد.

همچنین این نوع سنگ قیمتی با ارزش یکی از مشهورترین سنگ های جهان محسوب می شود که خاستگاه اصلی آن در نیشابور بوده که دارای قدمت تاریخی زیادی است و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده که از فروش این نوع سنگ به عنوان یک شغل مهم، کسب درآمد و نیز امرار معاش می کنند.

مرکز فروش سنگ فیروزه نیشابور

مرکز فروش سنگ فیروزه نیشابور

مراکز و نمایندگی های عمده فروش سنگ فیروزه در سراسر کشور از طریق شرکت های تولیدی به روش مستقیم و نیز بدون واسطه صورت می گیرد که فروش به این روش یکی از راه های فروش ارزان این محصول به حساب آمده و سبب شده که سالانه در تعداد حجم بالا با تعداد سفارشات بالا به اکثر کشورهای دنیا صادر شود که هدف از صادرات رقابت بین کشورهای تولید کننده محصول و نیز کیفیت بهتر و مرغوب و نیز افزایش تولیدات بیشتر محصول را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما