خرید سنگ فیروزه سبز اصل معدن

سنگ فیروزه سبز اصل را بر اساس کدام ویژگی های آن می توان از مدل های دیگر تشخیص داد؟ سوالی که تمامی خریداران این محصول از خود می پرسند و همواره به دنبال پاسخ مناسبی برای آن هستند. همانطور که می دانید سنگ های استخراج شده از معدن تنوع زیادی دارند و شناخت آنها کار آسانی نیست. برای خرید بهترین ارقام سنگ های فیروزه با ما همراه شوید. 

خرید سنگ فیروزه سبز اصل معدن

سنگ فیروزه اصل چه نشانه هایی دارد؟

سنگ فیروزه اصل چه نشانه هایی دارد؟ سنگ فیروزه از نظر رنگبندی تنوع بسیار زیادی دارد که سه نمونه از پرطرفدارترین آنها سنگ های طبیعی آبی روشن، آبی تیره و سبز هستند. ارقامی که دارای سطحی صاف، صیقلی، براق و بدون رگه یا ساده هستند، جزء نمونه های پرفروش در صنعت زیورآلات و بدلیجات به شمار می آیند.
در این بین یکی از مهمترین چالش ها برای خریداران چگونگی تشخیص فیروزه اصل و ارگانیک از ارقام‌ صنعتی است. برای این امر روش های متعددی وجود دارد که چند مورد از پرکاربردترین آنها عبارتند:

  • قرار دادن سنگ در آفتاب: برای نیم تا یک ساعت سنگ فیروزه را در برابر تابش مستقیم نور آفتاب قرار دهید، اگر تغییر رنگ دهد بدون شک سنگ مصنوعی است.
  • خراشیدن سنگ فیروزه: سنگ فیروزه اصل در برابر ضربه و برخورد با اجسام نوک تیز مانند سوزن مقاوم است. بنابراین اگر سطح سنگ در برخورد با این اجسام خراشیده شد، اصل نخواهد بود.
  • واکنش شیمیایی: فیروزه اصل و طبیعی در برابر مواد شوینده و گاهاً الکل واکنش شیمیایی نشان می دهد. در حالی که مدل های مصنوعی این خاصیت را ندارند.

با در نظر گرفتن این موارد و حتی وزن سنگ می توانید به راحتی آنها را از مدل های بی کیفیت تشخیص دهید.

بازار فروش سنگ فیروزه سبز

بازار فروش سنگ فیروزه سبز همانطور که می دانید سنگ فیروزه اصل ایران که اغلب از معادن نیشابور و کرمان استخراج می شوند، شهرت جهانی دارند. از این سنگ ها برای تزئین انواع زیوآلات و ساخت ظروف مسی در سطح بالایی استفاده می شود.
ارقام خام و غیر فرآوری شده سنگ فیروزه اصل معدن با قیمت های ناچیزی به کشورهای مختلف به ویژه چین صادر می شوند. در بازار داخلی نیز سازندگان زیورآلات بزرگترین خریداران عمده سنگ فیروزه خام به شمار می آیند.
در این بین شناخت ارقام پرطرفدار و پرکاربرد بر اساس ویژگی های کیفی اهمیت زیادی دارد. در این مرکز مشاوران فروش آنلاین آماده همکاری با کلیه فعالین و خریداران عمده جهت بازاریابی و عرضه جدیدترین انواع سنگ های استخراجی از معادن هستند.
استعلام قیمت و سفارش خرید با قیمت کارخانه تولیدی برخی از خدمات فروش آنلاین این مرکز به شمار می آیند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما