خرید سنگ فیروزه عجمی نیشابور

ایران بهشت معادن کانی های بیشماری است، از جمله این کانی ها، معدن کانی فیروزه است، که سنگ فیروزه عجمی از این معادن استخراج می شود که از انواع سنگ فیروزه است.

خرید سنگ فیروزه عجمی نیشابور

مشخصات سنگ فیروزه عجمی چیست؟

مشخصات سنگ فیروزه عجمی چیست؟ سنگ فیروزه با توجه به وجود ناخالصی و عدم وجود ناخالصی در آن به دو دسته عجمی و مشجر تقسیم میشوند، نوع عجمی آن در بین اعراب محبوبیت ویژه ای داشته ولی برای ایرانیان فرقی نمیکند و از انواع سنگ های فیروزه برای ساخت جواهرات استفاده میکنند. این سنگ هم خواصی شبیه سایر سنگ های فیروزه داشته ولی به مراتب از سنگ های فیروزه دارای رگه طلایی ارزان تر است. سنگ عجمی به صورت سفارشی پس از تولید در کارگاه های شهر نیشابور به کشورهای عربی فرستاده میشود. و سود زیادی را از طریق این صادرات عاید ایران کرده است.

سنگ فیروزه اصل عجمی به دلیل اینکه درجه سختی آن شش است می تواند روی شیشه خط بیاندازد ولی شیشه نمی تواند روی این کانی خط بیاندازد.

سنگ فیروزه عجمی نباید در برابر چربی، مواد شیمیایی، مایع های شوینده و عطر و ادکلن قرار بگیرد. زیرا موجب میشود به بافت و رنگ آن آسیب وارد شود.

این سنگ به صورت خام و همچنین به صورت انگشترهای نگین دار به کشورهای دیگر از جمله کشورهای عربی صادر می شود.و درآمد زیادی از این طریق عاید کشور می کند.

در اسلام استفاده از این سنگ بسیار سفارش شده زیرا دارای خواصی برای روح و روان بوده و همچنین برای جسم نیز مفید می باشد.رنگ آبی این کانی به پسامدرنیته نور می دهد و موجب شادابی جسم و روح می شود.

مرکز فروش سنگ فیروزه خام

مرکز فروش سنگ فیروزه خام بیشتر مراکز فروش سنگ فیروزه خام در نیشابور واقع شده ، همچنین شرکت های استخراج کننده این کانی باارزش دارای نمایندگی های فروش در سایر شهر ها نیز می باشند.خریداران می توانند برای خرید سنگ فیروزه به این مراکز مراجعه نمایند و اقدام به خرید جزئی و کلی کنند.

همچنین مراکز عرضه کننده فیروزه دارای سایت رسمی برای فروش می باشند. خریداران که دسترسی به فروشگاه های عرضه فیروزه ندارند می توانند به این سایت رسمی مراجعه نموده و خرید خود را ثبت کنند و در کوتاه ترین زمان سفارش خود را در هر جای ایران که درخواست داده اند تحویل بگیرند.

برای خرید فیروزه بهتر است به مراکز معتبر و شناخته شده و دارای تاییدیه وزارت صنعت معدن و تجارت مراجعه شود زیرا اجناس تقلبی در بازار زیاد است و گاهی اوقات شناخت اصل و تقلبی بودن این محصول برای مردم عادی سخت است. ولی در مراکز معتبر، میتوان خریدی مطمئن و استاندارد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما