خرید سنگ فیروزه معدنی به قیمت عمده

سنگ فیروزه معدنی از اصیل ترین و گرانبهاترین سنگ های زینتی جهان است. سنگ فیروزه عمده توسط مراکز جواهرسازی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و این مراکز همواره به دنبال خرید مرغوب ترین و با کیفیت ترین سنگ فیروزه معدنی به صورت عمده هستند. در حال حاضر این مجموعه آمادگی فروش این سنگ با قیمت بسیار مناسب را دارا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
خرید سنگ فیروزه معدنی به قیمت عمده

تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه

تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه متاسفانه فیروزه نیز مانند سایر جواهرات نمونه های تقلبی زیادی در بازار دارد. برخی افراد با استفاده از فرمول های شیمیایی خاص اقدام به تولید سنگ های فیروزه ای می کنند که در ظاهر هیچ تفاوتی با فیروزه اصل ندارد و تشخیص آن بسیار دشوار است بنابراین اولین قدم برای اطمینان از اصل بودن فیروزه مراجعه به فروشنده مطمئن و معتبر است. اگرچه تشخیص اصل یا تقلبی بودن فیروزه کار سختی می باشد با این حال می توان از ترفندهایی استفاده کرد که گاهی اوقات تقلبی بودن فیروزه را مشخص می کنند. در ادامه به بررسی این ترفندها خواهیم پرداخت.

سنگ فیروزه اصل در ظاهر قبل از آنکه فرآیند آماده سازی را طی کند، مات است. معمولا برای درخشان کردن فیروزه از واکس مخصوص استفاده می کنند بنابراین اگر سنگ طبیعی و تراش نخورده درخشنده باشد احتمال تقلبی بودن آن وجود دارد. معمولا فیروزه اصل دچار خراش نمی شود. اگر سنگ طبیعی باشد با کشیدن یک شیء تیز به روی آن اتفاقی نمی افتد اما اگر تقلبی باشد دچار خط و خش می شود.

یکی دیگر از ترفندهای تشخیص فیروزه تقلبی استفاده از نور آفتاب است. فیروزه اصل نباید در مقابل آفتاب تغییر رنگ دهد بنابراین سنگ فیروزه را دقایقی مقابل آفتاب قرار دهید اگر رنگ فیروزه تغییر کرد احتمال تقلبی بودن آن وجود دارد.

باید دقت داشته باشید که اگرچه فیروزه معمولا به رنگ آبی روشن است اما انواع دیگری از فیروزه وجود دارد که به رنگ آبی تیره و یا سبز هستند. بنابراین اگر رنگ های غیر معمول از سنگ فیروزه را مشاهده کردید لزوما به معنای تقلبی بودن آن نیست.

فروش سنگ فیروزه به قیمت عمده

فروش سنگ فیروزه به قیمت عمده این مجموعه به عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز فروش سنگ فیروزه با قیمت عمده آمادگی تامین نیاز بازارهای سراسر کشور را دارد. فیروزه عرضه شده توسط این مجموعه از مرغوبترین معادن سنگ فیروزه برداشت شده و طبق بررسی های آزمایشگاهی درجه کیفی آن بسیار بالا و درجه یک می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سنگ گرانبها و نیز اطلاع از شرایط خرید و قیمت بروز فیروزه می توانید از کمک مشاوران فروش ما استفاده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما