خرید عمده سنگ فیروزه اصل

یکی از سنگ هایی که در ساخت جواهرات به کار برده می شود سنگ فیروزه است، این سنگ دارای زیبایی بسیار خاص و خیره کننده ای می باشد که در رنگ های مختلفی تولید می شود. در جواهرات فروشی ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر می توان به صورت عمده اقدام به خرید سنگ فیروزه اصل نمود، این روش خرید باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.

خرید عمده سنگ فیروزه اصل

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه اصل

اطلاعاتی درباره سنگ فیروزه اصل امروزه با پیشرفت تکنولوژی کانی های ساخته شده است که با آن ها سنگ های فیروزه تقلبی تولید می شود که از نظر ظاهری تفاوتی با سنگ های اصل ندارند و به جای سنگ فیروزه اصل به فروش می رسند.

هنگام خرید سنگ فیروزه باید از قبل اطلاعاتی رایحه به آن ها داشته باشید تا بتوانید سنگ های اصل را از تقلبی تشخیص دهید، ما در این جا به چند روش به طور مختصر و مفید اشاره می کنیم:

  • سنگ های فیروزه اصل تولید شده در داخل کشور از سختی بسیار بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل اگر آن را روی شیشه بکشید روی شیشه خراش ایجاد می شود، در غیر این صورت سنگ خراب شده و تقلبی می باشد.
  • قرار گرفتن سنگ تقلبی در زیر نور خورشید باعث تغییر رنگ آن می شود، اگر بعد از مدت زمان معینی رنگ آن تغییر نکرد پی اصل می باشد.
  • قیمت این سنگ های اصل بسیار زیاد می باشد که هنگام خرید بهتر است از مراکز و جواهرات فروشی های معتبر اقدام به خرید نمایید.
  • یکی دیگر از این روش های تشخیص رنگ آن می باشد، سنگ اصل مات می باشد و رگه های سیاهی روی آن وجود دارد ولی نوع تقلبی آن یک دست و براق می باشد.

تولید کنندگان سنگ فیروزه اصل

تولید کنندگان سنگ فیروزه اصل در مکان هایی که آتش فشان و معادن زیادی وجود دارد در نزدیکی سطح زمین سنگ های فیروزه با کیفیت به وجود می آید که در ابتدا نرم بوده و سپس با مواد خاصی ترکیب می شوند و به سنگ های سختی تبدیل می گردند.

کارخانه های تولید سنگ فیروزه به کمک متخصصان خبره در این زمینه توانسته اند بهترین نوع این سنگ ها را از معادن استخراج نموده و سپس با استفاده از روش های مخصوص آن را به سنگ هایی با سختی بالا تبدیل می کنند در نهایت آن را برای فروش آماده کرده و به بازار سنگ فیروزه در سراسر کشور ارسال می کنند.

لیست این کارخانه های تولید سنگ فیروزه اصل را می توان با جست و جو در سایت های معتبر اینترنتی مربوط به سنگ های قیمتی به دست آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما