خرید عمده فیروزه اصل ایرانی

فیروزه ایرانی عمده از جمله سنگ های زینتی و ارزشمند است که علاوه بر زیبایی و جذابیتی که دارد دارای خواص جسمی، روحی و معنوی بوده و طرفداران و استفاده های زیادی دارد. خرید عمده آن نیز در بهترین کیفیت و متنوع ترین رنگ و طرح انجام می شود که به دلیل عرضه کلی دارای قیمت های مناسبی می باشد و خرید و فروش بالایی را نیز در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است.

خرید عمده فیروزه اصل ایرانی

دلیل محبوبیت انواع فیروزه ایرانی

دلیل محبوبیت انواع فیروزه ایرانی دلیل محبوبیت سنگ فیروزه ایرانی علاوه بر زیبایی و خلوصی که دارد خواص ارزشمندی است که این سنگ داشته است مانند:

  • سنگ فیروزه با باز شدن چاکراهای پنجم باعث هماهنگی بدن شده و عمیق ترین افکار انسانی را آسان می کند.
  • باعث آرامش ذهن و دوری از استرس بوده و چشم بد را از انسان دور می کند، همچنین باعث کسب موفقیت شده و حوادث شیطانی را از فرد دور می کند.
  • انسان را از فقر دور نموده و استجابت کننده دعا نیز می باشد و همچنین درمان کننده درد شکم و صرع می باشد و یبوست را رفع می کند.
  • سنگ فیروزه رفع کننده بیماری های معده و دردهای عضلانی و استخوانی می باشد و همچنین سردردها و میگرن های عصبی را نیز درمان می کند.

از این سنگ جهت ساخت انواع جواهرات مانند دستبند، انگشتر و گردنبند و … استفاده می شود که طرفداران زیادی دارد و نمونه های درجه یک خالص بوده و دارای رنگ آبی آسمانی و کاملا یکدست می باشد. مانند سنگ فیروزه نیشابود. این سنگ در صورتی که دارای ناخالصی باشد رگه های تیره رنگی در آن مشاهده می شود که این ناخالصی ها طیف های مختلفی رنگی را در آن ایجاد نموده است.

قیمت عمده بهترین سنگ فیروزه خالص

قیمت عمده بهترین سنگ فیروزه خالص قیمت عمده بهترین سنگ فیروزه خالص در بازار بسته به عوامل مختلفی فرق دارد و هر چه این سنگ خالص باشد دارای رنگ آبی یکدست بوده و کیفیت و قیمت بالاتری خواهد داشت. همچنین در حین خرید علاوه بر توجه به قیمت باید از اصالت و خلوص آن اطمینان حاصل نمود.

سنگ فیروزه اصل بسته به مواد یا ترکیبات بکار رفته در آن دارای رنگ های مختلفی است و هر چه مس موجود در آن بیشتر باشد رنگی آبی خواهد داشت. لذا وجود رنگ سبز در آن نیز به دلیل داشتن ترکیبات کروم یا وانادیوم می باشد و رنگ زرد نیز نشان دهنده وجود آهن در سنگ خواهد بود که نمونه های آبی گرانتر است.

طیف های رنگی سنگ فیروزه اصل ایرانی علاوه بر آبی، بین آبی تا سبز و سبز تا زرد می باشد که نوع اصل حالتی مات داشته و در پشت نگین آن نیز رگه های سیاه رنگ مشاهده می شود. از نشانه های اصل بودن این سنگ این است که اگر در برابر آفتاب قرار گیرد هیچ گونه تغییری در آن مشاهده نمی شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما