خرید عمده فیروزه ایرانی آبی

فیروزه ایرانی نه تنها برای ما ایرانیان بلکه برای بیشتر مردم دنیا نیز جذابیت خاصی دارد.بطوری که هرساله شاهد خریداران زیاد داخلی و خارجی هستیم. در ایران فیروزه نیشابور نسبت به بقیه انواع سنگ فیروزه از مرغوبیت و زیبایی بیشتری برخوردار است.این سنگ ها از صخره هایی که در مدت زمان های بسیار طولانی به دلیل فوران آتشفشان ها به وجود آمده اند استخراج و تهیه می شوند.

خرید عمده فیروزه ایرانی آبی

ویژگی بارز انواع فیروزه ایرانی

ویژگی بارز انواع فیروزه ایرانی فیروزه ایرانی دارای رنگ های زیبا و بسیار چشمگیر می باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند.و این تعدد رنگ ها باعث اختلاف قیمت فیروزه شده است.

فیروزه ایرانی طی فعل و انفعالات پیچیده در صخره های به جامانده از آتش فشان ها به وجود آمده و دارای بافتی شبیه اسفنج و متخلخل می باشد.هرچه میزان تخلخل در سنگ کمتر باشد درصد خلوص بیشتری خواهد داشت،که این درصد خلوص بالا باعث افزایش مرغوبیت و قیمت فیروزه خواهد شد.این سنگ ها بعد از استخراج از معادن به وسیله دستگاه برش و زیر نظر افراد مجرب به قطعات کوچک تر تبدیل و سپس تراشکاری می شوند.

فیروزه ایرانی به دلیل زیبایی و جذابیت چشمگیر خود همواره در ساخت زیورآلات و اشیای قیمتی استفاده شده و طرفداران بسیاری را نیز به خود اختصاص داده است.به طوری که فیروزه ایرانی به سایر کشورهای دنیا نیز صادرات قابل توجهی دارد.

فیروزه علاوه بر زیبایی چشمگیر دارای خواص درمانی باور نکردنی نیز برای بدن می باشد،به طوری که متعادل کننده و شفا دهنده احساسات و تسکین دهنده روح و روان بوده و به بهبود مدیتیشن و آرامش بیشتر ذهن و افکار کمک می کند.این سنگ اگر در تماس مستقیم با پوست قرار گیرد سریعتر خواص خود را به بدن منتقل میکند.

مراکز توزیع فیروزه ایرانی آبی

مراکز توزیع فیروزه ایرانی آبی سنگ فیروزه ایرانی بعد از استخراج از معادن و انجام عملیات تراشکاری بر روی آن ها آماده فروش به تجار و توزیع فیروزه به بازار می شود.فروش فیروزه آبی،این سنگ گران قیمت از طریق نمایندگی های فروش در هر شهر انجام می شود.این سنگ های قیمتی بسته به نوع تراشکاری، مرغوبیت و وجود رگه دارای قیمت های متعدد می باشند.

در انتخاب این سنگ قیمتی باید دقت و مهارت کافی داشت یا از یک فرد ماهر در این زمینه کمک گرفت،تا بتوان فیروزه اصل را از فیروزه تقلبی تشخیص داد.متاسفانه برخی سود جویان در بازار فروش سنگ،فیروزه تقلبی و بی کیفیت را به جای فیروزه اصل و با قیمت هنگفت به مشتری می‌فروشند.

برای خرید این سنگ با ارزش و قیمتی میتوان به فروشگاه های فروش زیورآلات و یا جواهر فروشی ها مراجعه کرد و یا از طریق سایت های معتبر فروش که مطمئن به اصل بودن محصولات باشیم میتوانیم خریداری کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما