خرید عمده فیروزه خام ایرانی

خرید فیروزه ایرانی عمده خام در بازار به وفور انجام می شود به این دلیل که این سنگ از محبوبیت بالایی در بازارهای داخلی و حتی خارجی برخوردار می باشد که بهترین نمونه های اصل و طبیعی را می توان تهیه نمود. فیروزه از جمله سنگ های زنده و مفید است که بسیار زیبا و جذاب بوده و جهت تزئینات در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عمده فیروزه خام ایرانی

آشنایی با بهترین فیروزه ایرانی

آشنایی با بهترین فیروزه ایرانی بهترین فیروزه خام ایرانی از جمله گوهر گرانبها است که بسته به ترکیباتی که در آن وجود دارد دارای رنگ های آبی، آبی مایل به سبز، آبی مایل به سفید، سبز، سبز مایل به زرد، زرد، سبز مایل به خاکستری می باشد. لذا دارای انواع مختلفی مانند: دانه ریز، کمپاکت، فیروزه ریز، کلیرای، متخلخل، دنریتی، پوششی و خوشه ای می باشد.

بهترین نوع فیروزه آبی آسمانی است که از سختی بالا و جلای چینیو برخوردار می باشد این سنگ اصولا در مناطق خشک و در رسوبات مس تشکیل می شود که دارای اشکال مختلفی می باشد و اکثرا به صورت نهان بلور در داخل سنگ مادر به شکل دانه های پراکنده یا رگه دیده می شود که از میزان بلورهای کمی برخوردار می باشد.

فیروزه به دلیل وجود مس دارای رنگ آبی و کروم موجود در آن نیز رنگ سبز را ایجاد نموده، همچنین آهن نیز عامل ایجاد رنگ زرد می باشد. آهک موجود در این سنگ نمایانگر رنگ مایل به سفید بوده است، لذا در صورتی که فیروزه آبی سیر که از نمونه های ممتاز است در معرض حرارت یا نور خورشید قرار گیرد آب خود را از دست داده و سبز رنگ می شود.

فروش عمده انواع سنگ فیروزه

فروش عمده انواع سنگ فیروزه فروش سنگ فیروزه به صورت عمده در بازار به وفور انجام می شود و لذا قیمت های عمده نیز بسیار ارزان تر می باشد که با تنوعی که در اشکال مختلف این سنگ دیده می شود با تمام سلایق سازگار خواهد بود.

فیروزه در دو نوع عجمی و شجری عرضه می شود که نوع عجمی بدون رگه و با رنگ یکدست بوده و نوع شجری از نمونه های رگه دار می باشد که رگه های سیاه و قهوه ای در طرح های منظم و نامنظم ایجاد شده و با نام شبکه های عنکبوتی شناخته می شود. لذا نمونه رگه های منظم و زیبا ارزش بیشتری دارد و اگر رگه طلایی نیز باشد ارزشمندتر خواهد بود.

بین فیروزه عجمی و شجری نوع عجمی کیفیت ممتاز و طرفداران زیادی در کل جهان داشته است، فیروزه ایرانی در نیشابور، کرمان، یزد، بیرجند و دامغان وجود دارد که بهترین آنها از نیشابور می باشد. این سنگ از ترکیبات اکسید مس، اکسید فسفر، اکسید آلومینیوم، آب، نیکل و منگنز تشکیل شده است که نوع خام آن ترد و شکننده بوده و بعد از فرآوری سخت و مستحکم می شود.

2

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما