خرید عمده فیروزه شجری نیشابور

یکی از سنگ های زیبا و گران بها سنگ فیروزه شجری است که با زیبایی که دارد باعث محبوبیت در بین همه اشخاص شده، این محصول با استخراج در معادن های نیشابور با کیفیت بالا طرفداران زیادی پیدا کرده است. سنگ فیروزه شجری نیشابور امروزه به صورت عمده در بین مراکز های طلا و نقره جات فروشی عرضه می شود.

خرید عمده فیروزه شجری نیشابور

بررسی کیفی فیروزه شجری نیشابور

بررسی کیفی فیروزه شجری نیشابور سنگ فیروزه نیشابور با توجه به خوش رنگ بودنش و کیفیت آن مورد توجه است زیرا رنگ فیروزه شجری از رنگ آبی مات و بسیار چشم نواز بوده، رنگ این فیروزه فقط به رنگ آبی نیست و در آن رگه های سبز نیز دارد. برای این که از کیفیت آن آگاه شوید سنگ را در مقابل نور آفتاب قرار دهید اگر رنگ آن تغییر کند از کیفیت پایینی برخوردار دار است و مرغوب نیست.

رنگ شجری دارای رنگ ملایم آبی رنگ برخوردار است و علاوه بر این رنگ از رنگ سبز نیز استخراج می شود، دارای رگه های مشکی بر روی سنگ نقش دارد، روی فیروزه اگر خط بکشید یعنی از بی کیفیت ترین نوع سنگ است زیرا خود سنگ اصل روی شیشه می توان خط کشید و همان طور شیشه را برش می دهد.

برای اینکه کیفیت سنگ همان طور بماند باید در نگهداری سنگ ها دقت ویژه ای کرد تا به آن آسیب نرسد، این سنگ با حفظ نگه داری رنگ خود یکی از بهترین نوع شناخته شده است، و حتی در انواع مصارف های انگشتر، تسبیح استفاده می شود زیرا آنقدر زیبا است که مورد علایق همه قرار گرفته است. و حتی برای آرامش فردی خود نیز استفاده می شود.

سفارش عمده فیروزه شجری نیشابور

سفارش عمده فیروزه شجری نیشابور برای سفارش فیروزه در مراکز های نقره جات، زینتی می توان خریداری کرد زیرا از این نوع به صورت عمده بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. با توزیع این محصول به بازار می شود برای تهیه این کالا در بازار فیروزه شجری از آن بهره برد. زیرا امروزه این سنگ ها خواهان زیادی دارد و از این سنگ ها برای هر مصارفی مورد توجه است.

در نیشابور با استخراج این محصول در رده اول در سطح کشور قرار گرفته است و دلیل محبوبیت آن رنگ آن است. حتی برای هدیه دادن نیز می توانید از این برای کادو دادن انتخاب کنید. دقت داشته باشید سنگ را در عوامل شیمیایی قرار ندهد زیرا باعث تخریب می شود و همان طور کیفیت را از دست می دهد و در مواقع شستشو دست ها انگشتر را از دست خود در آورده و بعد از خشک کردن استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما