خرید عمده فیروزه عجمی سبز آبی

فیروزه یکی از زیباترین انواع سنگ زینتی است که انسان از چند هزار سال پیش آن را استخراج نموده است و از آن در راستای زیبایی و آراستن زندگی خود بهره برده است،فیروزه با توجه به ظاهر و کیفیت به انواع مختلفی تقسیم می شود،یکی از انواع با کیفیت فیروزه،فیروزه عجمی کرمان است،ما در این نوشته به عنوان مرکز خرید فیروزه عجمی عمده،به فیروزه زنده  و شیوه خرید این محصول می پردازیم. 

خرید عمده فیروزه عجمی سبز آبی

منظور از فیروزه زنده چیست؟

منظور از فیروزه زنده چیست؟ فیروزه یکی از سنگ های رسوبی است که از ترکیب روی،آهن،فسفر،مس و…به دست می آید،این سنگ یکی از سنگ های نایاب است چرا که معادن استخراج این سنگ بسیار کم است و از طرفی به جز دو معدن شهر بابک کرمان و معدن نیشابور،مابقی فیروزه ها کیفیتی مناسب ندارند.

رنگ سنگ فیروزه بین سبز و آبی آسمانی است و رگه هایی تیره و ریز دارد،این سنگ از دسته سنگ های بسیار حساس است که باید با دقت هرچه تمام از آن نگه داری نمود چرا که این سنگ اگر در مقابل آفتاب یا فرسایش هوا قرار بگیرد کیفیت و رنگ خود را به تدریج از دست می دهد،علاوه بر این شستن فیروزه با مواد شوینده و آلوده شدن آن به چربی باعث تخریب سریع آن می شود.

در حقیقت فیروزه ی زنده به فیروزه ای گفته می شود که از نظر کیفیت در بهترین حالت خود قرار دارد و رنگ آن در  در شکل اصلی  و اولیه خود است، فیروزه ی زنده از نظر کیفی  کمترین مقدار تغییر را در مقابل عوامل محیطی از جمله تغییر رنگ و تخریب و فرسایش را داشته است،گفتنی است که امروزه روش های کارآمدی برای احیای فیروزه مرده و تبدیل آن به فیروزه ی زنده  ایجاد شده است. 

فروش فیروزه عجمی کرمان به قیمت عمده

فروش فیروزه عجمی کرمان به قیمت عمده اگر چه  سنگ فیروزه را می  توان به انواع مختلفی تقسیم نمود اما به صورت کلی دو نوع اصلی در مورد سنگ فیروزه وجود دارد یکی شجر است که دارای انواع رگه است  و دیگری فیروزه ی عجمی است که در باکیفیت ترین حالت خود رنگ آبی آسمانی دارد و هیچ رگه ای بر روی آن دیده نمی شود و شکل آن گرد و منظم است.

سنگ فیروزه عجمی کرمان بهترین گزینه برای تولید ست های ارزشمند جواهر است و به دلیل نداشتن رگه، دارای مقاومت بیشتری در مقابل ضربه است،اگر شما مخاطب گرامی در پی خرید سنگ فیروزه عجمی و استفاده از مزایای بی نظیر آن هستید،می توانید از طریق سایت ما از انواع محصولات ما دیدن نمایید و در نهایت فیروزه ی عجمی کرمان که انتخاب نموده اید را با قیمتی پایین و به قیمت عمده خریداری نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما