خرید فیروزه شجر رگه طلایی عنکبوتی

فيروزه؛ سنگی قیمتی که از دیرباز مورد استفاده‌‌ی انسان قرار می‌‌گرفته، نماد صلح و آرامش است و نشان عشق و صداقت و حکمت است. آیا فیروزه فقط به منظور تزئین استفاده می‌‌شود، یا کاربرد‌‌ها درمانی هم دارد؟ فیروزه انوع مختلفی دارد، در این نوشته سعی داریم خواص فیروزه شجر رگه طلایی که یکی از ارزشمندترین انوع آن است را شرح دهیم. 

خرید فیروزه شجر رگه طلایی عنکبوتی

خواص فیروزه بر روح و روان

خواص فیروزه بر روح و روان فیروزه از نظر نقش و نگار به دو نوع عمده تقسیم می‌‌شود: یکی فیروزه عجمی که عاری از هرگونه نقش و نگار، خط یا شکاف است و سطحی صیقلی دارد، و دیگری فیروزه شجر عنکبوتی که این نام را از برکت خطوط و نقش و نگار و شکاف‌‌های روی سطح خود دارد. فیروزه‌‌ عجمی به جز در میان مردم کشور‌‌های عربی خواهان چندانی ندارد، در حالی‌‌که فیروزه شجر یا اسپایدر به نسبت مشتری بیشتری در سطح جهان دارد. از میان انواع این فیروزه کمیابترین آن فیروزه‌‌ی شجر رگه طلایی است که همانطور که از نامش پیداست شامل خطوط و رگه‌‌های طلایی رنگ است. فیروزه به جز زیبایی خواص درمانی فراوانی دارد که در پاراگرافی که در ادامه می‌‌آید سعی داریم برخی تأثیرات آن را بر ذهن و روان انسان بررسی کنیم.

در مدیتیشن فیروزه را تقویت کننده‌‌ی چاکرا پنجم می‌‌دانند، این چاکرا بر روی قوس گلو قرار دارد، رفتار نامتعادل، استرس ناشی از مشکلات زندگی این چاکرا را تضعیف می‌‌کند. استفاده از سنگ فیروزه، اگر این سنگ به مدت زیادی روی این قوس قرار گیرد، انگیزه و توان انسان برای فایق آمدن بر مشکلات را افزایش می‌‌دهد، و همینطور اگر این سنگ  روی چاکرای چشم سوم (منطقه‌‌ی وسط پیشانی) قرار گیرد، می‌‌تواند باعث افزایش سطح ادراک، هوش، تمرکز و توانایی فراگیری بشود. و همچنین احساست مثبت، نظیر محبت عشق و علاقه به علم و هنر را در انسان افزایش می‌‌دهد. از دیگر فواید روانی این سنگ می‌‌توان به تحریک و فعال سازی نیرو‌‌های روانی انسان، آرامش روحی، درمان و پیشگیری از انواع سر درد و مگیرن، درمان صرع و جنون اشاره کرد. 

مرکز فروش فیروزه شجر رگه طلایی

مرکز فروش فیروزه شجر رگه طلایی همانطور که شرح آن رفت فیروزه سنگی قیمتی است که شناسایی اصل بودن آن حتی در نظر متخصصین این فن نیز دشوار می‌‌نماید. نشانه‌‌هایی که برای تشخیص اصالت آن ذکر شد را می‌‌توان با کمی هزینه در سنگ‌‌های دیگری که اندک شباهتی به فیروزه داشته باشند جعل کرد، بنابراین برای خرید و فروش فیروزه شجر بهتر است به مراکز فروش معتبر فیروزه در سطح کشور مراجعه کرد. از آنجا که فیروزه قیمت زیادی دارد، نباید ریسک خرید نوع تقلبی را به عنوان و به بهای فیروزه‌‌ی اصل متحمل شد. 

1

  1. سلام خسته نباشید انگشتر فیروزه شجر رگه طلایی عنکبوتی به دلیل دونوع نقش و نگار در فیروزه همه پسند شده است و هر کی سلیقه ی خود را به راحتی پیدا میکند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما