خرید فیروزه شجر نیشابور

جهت خرید فیروزه شجر نیشابور می توانید به سایت فروش آنلاین ما در اینترنت رجوع کنید و ضمن بازدید از محصولات ما، از تنوع سنگ های با کیفیت نهایت استفاده را جهت خرید ببرید و همینطور از راهنمایی های کارشناسان واحد فروش ما بهره مند گردید و خریدی مقرون به صرفه و البته با کیفیت و خوبی داشته باشید.

خرید فیروزه شجر نیشابور

دسته بندی سنگ فیروزه بر اساس رنگ

دسته بندی سنگ فیروزه بر اساس رنگ

دسته بندی سنگ فیروزه بر اساس رنگ: قابل ذکر است که فیروزه سنگی گران بها و ارزشمند می باشد که رنگ‌ های گوناگونی از فیروزه با طیف رنگی مختلف مانند آبی روشن، آبی تیره، سبز تیره و سبز روشن را دارا می باشد. امروز تشخیص کیفیت سنگ فیروزه نیشابوری بسیار دشوار است و فقط افرادی که در این کار حرفه ‌ای می باشند، توانایی تشخیص این امر مهم را دارند. بنابراین بهتر است این سنگ فیروزه را از مراکز معتبر و فروشگاه های مشخصی خرید نماییم تا بتوانیم به کیفیت و اصل بودن آن اطمینان داشته باشیم.

در بین سنگ های فیروزه شهرهای کرمان و یا دامغان و برخی از شهرهای دیگر که به تولید این سنگ می ‌پردازند، فیروزه نیشابور دارای بهترین کیفیت و البته قیمت بالاتری می ‌باشد. ولی متاسفانه در برخی از مراکز سنگ فیروزه کرمان یا دامغان را به جای سنگ فیروزه نیشابور با قیمت های بسیار بالایی به مشتریان عرضه می کنند.

در اینجا ما به چند شیوه تشخیص کیفیت فیروزه نیشابوری اصل می پردازیم، که شما مشتریان محترم جهت خرید می توانید از این اطلاعات استفاده نمایید: از راه های تشخیص فیروزه اصل از مدل ‌های تقلبی این می باشد که می توان سنگ فیروزه را برای مدت زمان کوتاهی در مقابل نور آفتاب قرار دهیم و چنانچه رنگ آن کمی تغییر کرد می‌توانیم به کیفیت آن شک نماییم. همچنین می توانیم به وسیله یک سوزن و یا شی تیزی روی سطح سنگ بکشیم، اگر روی سنگ خط عمیقی ایجاد شد که این وضعیت نشان دهنده تقلبی بودن و کیفیت پایین فیروزه می باشد.

کیفیت سنگ فیروزه اصل به سه اصل تقسیم بندی می شود که به شرح زیر می باشد: بر طبق رنگ فیروزه: چنانچه هر چه رنگ فیروزه از آبی به رنگ سبز تمایل پیدا کند و تیره تر شود، فیروزه دارای کیفیت و ارزش بیشتری می باشد. بر طبق به دست آمده از معادن مختلف در سطح دنیا: اگر سنگ فیروزه در معادن شهرستان نیشابور تولید شود و به دست آید دارای ارزش بالاتر و کیفیت بالاتری نسبت به سایر فیروزه های بدست آمده از معادن دیگر می باشد. بر طبق شکل ظاهری: شکل ظاهری فیروزه بر دو نوع عجمی و شجری می ‌باشد.

شرایط نگه داری فیروزه جهت حفظ کیفیت اولیه آن به شرح زیر می باشد: فیروزه عموماً نباید با روغن کرم و یا ادکلن در تماس باشد، چون که سبب تغییر رنگ آن می گردد. سنگ فیروزه نباید با مواد چربی و سنگ فیروزه دیگر در تماس باشد. در زمان کار با مایع دستشویی باید حتما انگشتر نگین فیروزه را از دست بیرون آوریم در غیر این صورت آب کلر دار سبب آسیب زدن و از بین بردن کیفیت سنگ فیروزه می گردد.

 

مرکز فروش فیروزه شجر نیشابور

مرکز فروش فیروزه شجر نیشابور

یکی از مراکز فروش فیروزه شجر اصل نیشابور، سایت فروش آنلاین ما می باشد. مشتریان محترم و طرفداران این سنگ ها، جهت خرید، می توانند به سایت مذکور رجوع نمایند. قابل ذکر است که رنگ های عرضه شده در سایت ما دارای کیفیت بسیار بالا و اورجینال می باشند و همچنین قیمت های آن ها هم بسیار مناسب می باشد.

بنابراین افراد می توانند با خیال راحت اقدام به خرید نمایند و از خرید خود راضی باشند. برای دسترسی به فروش فیروزه نیشابور هم می توانید از محصولات ما استفاده نمایید.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما