خرید فیروزه شهربابک کرمان

سنگ فیروزه یکی از سنگ های زیبا و ارزشمند می باشد که معادن آن در استان های مختلف ایران از جمله استان کرمان، خراسان رضوی و دامغان وجود دارد. یکی از فیروزه های مرغوب در معدن فیروزه شهر بابک تولید می شود که با توجه به کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. این روزها بازار خرید فیروزه شهربابک کرمان بسیار داغ بوده و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

خرید فیروزه شهربابک کرمان

بهترین معدن فیروزه در شهربابک

بهترین معدن فیروزه در شهربابک بهترین معدن فیروزه در شهربابک در استان کرمان قرار دارد. فیروزه این شهر دارای رنگی آبی درخشان و سطح صاف و صیقلی است. همان طور که می دانید فیروزه آبی یکی از  فیروزه های کمیاب می باشد که در این شهر با کیفیتی عالی تولید می شود. |
این فیروزه پس از استخراج از معدن راهی کارخانه می شود و در آنجا به خوبی فرآوری شده و در ابعاد و اندازه های مختلف تراش داده می شود و پس از جلا و صیقل کاری وارد بازار فروش می گردد.

فیروزه با توجه به عناصر تشکیل دهنده آن در انواع رنگ های متنوع آبی روشن و تیره و سبز دیده می شود که رنگ آن به علت وجود عناصر مختلف آهن، مس و … در آن است. هر چه سنگ فیروزه رنگ آبی روشن و بدون ناخالصی داشته باشد، آن سنگ ارزش بالاتری داشته و بالطبع از قیمت بیشتری برخوردار است.

از سنگ فیروزه برای تزئین انواع تابلو های نفیس، ظروف قیمتی مسی، جواهرات و … استفاده می شود. این سنگ برای دوام و ماندگاری بیشتر نیاز به مراقبت زیادی دارد و باید آن را از مواد شیمیایی، عطر و ادکلن همچنین نور خورشید دور نگه داشت تا بتواند خواص خود را به خوبی حفظ نماید.

مرکز پخش فیروزه اصل کرمان

مرکز پخش فیروزه اصل کرمان یکی از مراکز پخش فیروزه اصل کرمان با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. در این مرکز امکانات مناسبی برای خریدی راحت و آسان فراهم شده است تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه کالای دلخواه خود را خریداری کند.

از مزیت های خرید از این مرکز می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، خدمات دهی مطلوب و … اشاره کرد.

سنگ فیروزه دارای خواص درمانی فراوانی است و صاحب خود را از بیماری های جسمی و روحی محافظت می کند. این سنگ کاربرد زیادی در جواهر سازی داشته و از آن نگین های زیبا و ظریف تهیه می کنند که در انواع دستبند، گردنبند، انگشتر و … مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی جواهرات را دو چندان می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما