خرید فیروزه فاخر عجمی دامغانی

سنگ فیروزه یکی از نگین هایی است که از سال های دور مورد استفاده اشراف و ثروتمندان دنیا بود. این سنگ از معادن متعددی در کشور ما استخراج می گردد که در شهرهایی مانند دامغان، کرمان و نیشابور قرار دارند. فیروزه عجمی دامغان یکی از زیباترین و مرغوب ترین نمونه های موجود از این سنگ هاست. مراکز پخش سنگ اصل، فیروزه فاخر عجمی دامغانی را در سراسر کشور توزیع کرده و به خریداران ارائه می دهند.

خرید فیروزه فاخر عجمی دامغانی

فیروزه فاخر عجمی چه مشخصاتی دارد؟

فیروزه فاخر عجمی چه مشخصاتی دارد؟ کشور ما ایران یکی از اصلی ترین قطب های تولید و استخراج بسیاری از نگین های با ارزش از دل زمین است. به ویژه سنگ فیروزه عجمی که شهرت جهانی دارد.

از سال ها قبل این سنگ زیبا توسط معدن کاران با زحمت فراوان از زمین استخراج شده، توسط سنگ تراشان ماهر صیقل داده می شد و سپس با کاروان های تجاری به همه نقاط دنیا برده شده و به فروش می رسید.

البته سنگ فیروزه را در زبان لاتین به نام سنگ ترکی می شناسند، چرا که راه عبور و مرور تجار ایرانی به کشور های اروپایی مرزهای ترکیه بود. اما امروزه همه به اصالت ایرانی این سنگ با ارزش پی برده اند.

آیا می دانید فیروزه عجمی چه مشخصاتی دارد؟ این سنگ در رنگ های مختلفی از آبی روشن تا سبز تیره دیده می شود. سطح آن کاملا صاف بوده و هیچ رگه یا زائده ای ندارد. به علاوه رنگ آن مات و کمی کدر است و چندان براق نیست.

فیروزه فاخر عجمی دامغانی که یکی از بهترین نمونه های این نگین است، در مراکز فروش انواع سنگهای قیمتی، در اندازه های مختلف و به صورت خام و یا تراش خورده به متقاضیان آن ارائه می گردد.

مرکز فروش فیروزه عجمی طبیعی

مرکز فروش فیروزه عجمی طبیعی فیروزه عجمی دامغانی را از معادن فیروزه موجود در شهر دامغان بدست می آورند و برای فراوری و برش دادن راهی کارخانه های صنعتی تولید سنگ می کنند. در این مراکز تمام اضافات و زوائدی که در فیروزه وجود دارد از آن جدا شده و یک سنگ پاک اما به شکل خام باقی می ماند.

در مرحله دوم سنگ تراشان، با استفاده از ابزار های خاص خود، این سنگ ها را با دقت تراش می دهند و سطح آنها را صاف و صیقلی می کنند.

فروش فیروزه طبیعی در مرکز اصلی پخش نگین در سطح کشور انجام می شود. شما می توانید این سنگ ها را به شکل جداگانه یا در داخل آویز و انگشتر خریداری نمایید. بهتر است که فیروزه را در کنار طلا و یا نقره استفاده کنید، تا ارزش و زیبایی آن را چند برابر کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما