خرید مستقیم سنگ فیروزه اصل

یکی از زیباترین و درخشان ترین سنگهای تزیینی که هر کس دوست دارد یک تکه از آن را داشته باشد سنگ فیروزه اصل است. این سنگ ماورایی در اعماق و سطح زمین در برخی معادن ایران و معادن کشورهای آمریکا ، تبت و مصر وجود دارد. این سنگ جزء یکی از معدود سنگهای است که دارای انرژی خاصی است و به انسان انرژی مثبت میدهد و باید این سنگ با ارزش را از مراکز خرید معتبر تهیه کرد.

خرید مستقیم سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه اصل را چطور تشخیص دهیم؟

سنگ فیروزه اصل را چطور تشخیص دهیم؟ قیمت به عنوان یکی از پارامترهای تشخیص سنگ تقلبی از سنگ های اصلی فیروزه می باشد اما به این معنی نیست که اگر جنسی گران بود پس اصلی است اما در ارزان بودن یک سنگ فیروزه می توانید این شک را داشته باشید که سنگ، تقلبی است.

درخواست شناسنامه سنگ هم می تواند یکی دیگر از راه هایی باشد که بتوان به اصالت سنگ های فیروزه پی برد. اگر از طریق رنگ سنگ بخواهید به تشخیص اصل و یا تقلبی بودن آن اقدام کنید باید بدانید که فیروزه اصل دارای رنگ مات بوده و این در حالی است که نمونه های تقلبی آن دارای رنگ های شفاف و براق هستند و دلیل مات بودن سنگ، وجود ناخالصی داخل آن می باشد.

آفتاب هم می تواند یکی از ابزارهایی باشد که به شما در شناخت سنگ اصلی از تقلبی کمک می کند و در صورتی که زیر نور آفتاب، شاهد تغییر رنگ سنگ باشیم، این نشان از تقلبی بودن آن می باشد.

مقاومت بالای سنگ فیروزه در مقابل خط و خش هم می تواند کمک زیادی در شناخت سنگ های اصلی از تقلبی نماید به این صورت که با استفاده از یک سوزن بر روی سنگ، خط انداخته و در صورتی که سنگ آسیب دید یعنی تقلبی است.

دلیل طیف رنگی سنگ فیروزه

از جمله موادی که در داخل سنگ فیروزه خالص قرار دارد فلز مس  است که رنگ سنگ فیروزه را آبی نشان می دهد . از فلزات دیگری که در سنگ فیروزه وجود دارد به فلز  کروم میتوان اشاره کرد که رنگ سبز فیروزه ای را به سبز نشان می‌دهد و وجود  فلز آهن رنگ فیروزه را به رنگ زرد می کشاند. پس رنگ اصلی سنگ فیروزه از آبی کمرنگ تا آبی مایل به سبز و یا حتی سبز مایل به زرد است.

محبوبیت سنگ فیروزه

از آنجا که سنگهای زینتی در کل دنیا دارای محبوبیت بسیار زیادی می‌باشند سنگ فیروزه نیز از جمله سنگ های زینتی است که دارای محبوبیت بسیاری در میان افراد در شهرهای مختلف پیدا کرده است. مخصوصاً رنگ سبز فیروزه ای که این سنگ زیبا دارد. طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. و این سنگ زیبا در بازارهای مختلفی در خارج و داخل ایران با قیمت بسیار بالایی خرید و فروش میشود.

مرکز توزیع سنگ فیروزه خالص

مرکز توزیع سنگ فیروزه خالص همکاران ما در مجموعه تجاری با کادری مجرب و متخصص در زمینه سنگهای زینتی در هر ساعتی از شبانه روز آماده توزیع سنگ فیروزه به صورت اصل از هر معدنی را که درخواست داشته باشید دارا می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما