خرید مستقیم سنگ فیروزه سبز طبیعی

خرید مستقیم سنگ فیروزه سبز طبیعی در طرح ها و مدل های خیلی زیبا و جذاب به صورت عمده با قیمت های متفاوت انجام می شود. ارائه دهندگان انواع مختلف سنگ فیروزه سبز را به صورت عمده از نمایندگی های فروش در سراسر کشور با قیمت های مختلف به سفارش دهندگان عرضه می شود. قیمت فروش سنگ فیروزه سبز بستگی به نوع سنگ و کیفیت آن نیز دارد.

خرید مستقیم سنگ فیروزه سبز طبیعی

کاربرد سنگ فیروزه سبز در طلاسازی

کاربرد سنگ فیروزه سبز در طلاسازی

سنگ فیروزه سبز یکی از سنگهای گران می باشد که کاربردهای زیادی در طلاسازی های مختلف دارد و طلاسازان به صورت گسترده  به وسیله سنگ های فیروزه سبز انواع جواهرات زیبا و گران قیمت را تولید و راهی بازار طلا می نمایند.

سنگهای فیروزه سبز یکی از سنگهای ارزشمند و پرمصرف برای ساخت جواهرات و طلاسازی به شمار می رود. این نمونه از سنگ یکی از خوش رنگ ترین و با کیفیت ترین نوع فیروزه می باشد که  استفاده از آن در طلاسازی بسیار می باشد و با استفاده از آن زیباترین جواهرات در قیمت های بالا ساخته می شود.

فیروزه نیشابور یکی از معروف ترین و پرفروش ترین سنگ در ایران به شمار می رود که در حدود بیش از 2000 سال پیش استخراج می شده است و انواع مختلف سنگ فیروزه در رنگ، نقش و کیفیت از آن تولید می شود.

استخراج این سنگ ها در زیباترین و جذاب ترین رنگ ها تولید می شود که اصل آن علاوه بر زیبایی ظاهری و استفاده از آن در  طلا و جواهرات برای رفع مشکلات روحی و روانی نیز موثر می باشد.

عرضه کننده سنگ فیروزه خام رگه طلا

عرضه کننده سنگ فیروزه خام رگه طلا

عرضه کننده سنگ سبز طبیعی را به صورت فیروزه خام رگه طلا در طرح های منظم و نامنظم و بسیار زیبا به بازار فروش توزیع می نماید. نرخ فروش سنگ فیروزه سبز در درجه های مختلف متفاوت می باشد و هر چقدر سنگ از کیفیت و مرغوبیت بیشتری برخوردار باشد قیمت فروش آن نیز گران تر می باشد.

از مهمترین عوامل برای افزایش قیمت هر گرم از سنگ فیروزه، رنگ نگین فیروزه می باشد و این نوع سنگ ها از گران ترین و با ارزش ترین سنگهای فیروزه نیشاپور در طیف رنگی سبز و آبی هستند و هر چقدر این سنگ ها آبی تر باشد قیمت آن بیشتر می شود.

بازار فروش سنگ فیروزه نیشاپور به دلیل معروف ترین سنگ ها در کشور همیشه داغ و پرفروش می باشد.فروش آنلاین سنگ فیروزه سبز از طریق فروشگاه اینترنتی معتبر به راحتی انجام می شود و سفارش دهندگان در صورت سفارش خرید آنلاین محصول را به صورت فوری با تحویل رایگان دریافت می کنند.در صورت تمایل به خرید فوری و اینترنتی می توانید از طریق کارشناسان فروش این سایت راهنمایی ها و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

1

  1. سلام خسته نباشید سنگ فیروزا سبز طبیعی علاوه بر خاص بودن جدا از همه انگشتر ها تاثیرات خیلی خوبی بر روح و روانم داشته و نتیجه گرفتم ممنون از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما