خرید مستقیم سنگ فیروزه عجمی اصل

در ایران معادن کانی های زیادی وجود دارد از جمله این معادن ، معدن کانی کمیاب فیروزه اشاره است، از این معادن سنگ فیروزه عجمی اصل استخراج می شود این نوع از فیروزه فقط در ایران یافت می شود.

خرید مستقیم سنگ فیروزه عجمی اصل

کیفیت سنگ فیروزه عجمی اصل

کیفیت سنگ فیروزه عجمی اصل

این سنگ فیروزه درواقع از خلوص بالایی برخوردار است، در آن رگه های هیچ فلز دیگری یافت نمی شود و صاف است این نوع فیروزه در بین اعراب از محبوبیت بالایی برخوردار است، کیفیت سنگ فیروزه عجمی به گونه ای است که رنگ آن به صورت مات و آبی آسمانی است و بیشتر در ساخت انگشترهای مردانه کاربرد دارد، بعد از خرید این سنگ اگر آن را در معرض آفتاب قرار دهیم اگر رنگ آن کدر شد این سنگ قلابی است همچنین درجه سختی این کانی شش است و از شیشه سخت تر است و می تواند روی آن خط بیاندازد، ولی اگر شیشه بتواند روی آن خط های عمیق بیاندازد این سنگ قلابی است، فیروزه عجمی در برابر مواد شیمیایی، روغن و مایع های شوینده حساس است و خاصیت خود را از دست می دهد و درواقع به اصطلاح گوهر شناسان می میرد.

اگر این سنگ در معرض رطوبت قرار بگیرد رنگ و جلای خاصی پیدا می کند.

این سنگ چون فقط در معادن فیروزه نیشابور ایران یافت می شود به آن فیروزه عجمی می گویند ، و دربین کشورهای عربی پر طرفدار است، ولی برای ایرانیان فرقی ندارد واز انواع سنگ های فیروزه مشجر و عجمی برای ساخت جواهر استفاده می کنند.

این کانی از خالص ترین کانی های فیروزه در جهان است، و هیچ گونه ناخالصی در آن قابل مشاهده نیست، نباید نقاط سیاه و سفید برروی این سنگ وجود داشته باشد در صورت وجود این نقاط نشان دهنده قلابی بودن کار است.

این سنگ ها اگر به صورت عمده خریداری شود از دانه ای بیست و پنج هزار تومان تا ده میلیون تومان به فروش می رسد و اگر به صورت جزئی خریداری شود از دانه ای صد تا صد و پنجاه هزار تومان و تا دانه ای صد میلیون تومان قیمت گذاری میشود.

بازار فروش سنگ فیروزه عجمی اصل

بازار فروش سنگ فیروزه عجمی اصل

این سنگ به دلیل جلا و زیبایی خاص آن مشتریان زیادی دارد، و این کانی پس از استخراج از معدن به کارگاه های فیروزه تراشی برده میشود و پس از پرداخت آن یا به صورت خام به خریداران داخلی و خارجی فروخته میشود و یا به صورت جواهر در قالب انگشتر، گردنبند، و گوشواره به فروش می رسد.

در صورتیکه مشتری به نمایندگی های فروش این محصول دسترسی نداشته باشد می توانند به وب سایت معتبر فروش سنگ فیروزه که در این زمینه فعالیت گسترده دارند مراجعه نموده و خرید خود را انجام داده و در مدت زمان کوتاهی محصول را تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما