خرید مستقیم سنگ فیروزه ی اصل

مراکز فروش سنگ فیروزه در ایران، انواع فیروزه های استخراج شده از معادن کشورمان را بدون واسطه و با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار می دهد. این نوع سنگ ها بیشتر در شهر نیشابور که رتبه اول سنگ فیروزه را دارد تولید می شود.‌ برای خربد مستقیم سنگ فیروزه ی اصل اگر مشکل مسافت دارید می توانید این محصول را به صورت آنلاین سفارش داده و یا به صورت حضوری به فروشگاه های مجاز عرضه این محصولات مراجعه کنید.

خرید مستقیم سنگ فیروزه ی اصل

منظور از سنگ فیروزه ی زنده چیست؟

منظور از سنگ فیروزه ی زنده چیست؟ شما می دانید منظور از سنگ فیروزه ی زنده چیست؟ سنگ فیروزه تنها سنگ زنده دنیا است. که نسبت به عوامل محیطی و شیمیایی واکنش نشان می دهد. شاید شما شنیده باشید که می گویند این سنگ فیروزه مرده است. و رنگ آبی لاجوردی آن تبدیل به سبز تیره و بد رنگی شده است. علتش این است که کل سنگ فیروزه و تمام اجزای آن نسبت به مواد شیمیایی و روغنی واکنش نشان می دهد. منظور از اجزا، سطح روی فیروزه درون آن و سطح زیرین آن است.

علاوه بر چربی ها تمام مواد شوینده مثل مایع ظرفشویی و دستشویی و حتی چربی صورت و دست نیز روی آن تاثیر می گذارد. بهتر است قبل از استفاده از این سنگ آن را به شخصی که در زمینه ساخت انواع سنگ های فیروزه تخصص دارد بسپارید. سنگ فیروزه اگر خوب پرداخت شده باشد و روی فلزی مناسب سوار شود، تا سال ها زینت بخش شما خواهد بود. این سنگ با رنگ های ناب لاجوردی بسته به عنصری که در آن است ممکن است تغییر رنگ بدهد. مثلا وجود عنصر مس، که رنگ لاجوردی  آن را با رگه های قهوه ای نمایان می کند. 

مرکز فروش سنگ فیروزه ی اصل

مرکز فروش سنگ فیروزه ی اصل مرکز فروش سنگ فیروزه ی اصل در اکثر نقاط کشور فعال است. و با عرضه این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا به خریداران آنها را تشویق به خرید می کند. اکثر تولید کنندگان این محصول اکثر تولیدات خود را به بازار فروش عرضه می کنند و درصد کمی از آن به دیگر کشورها صادر می شود. با شناسایی معادن جدید در ایران تولید و استخراج این سنگ، برای تهیه زیور آلات می تواند به ارز آوری از طریق صادرات آن کمک کند.

بیشتر فروشندگان این سنگ زیبا  این محصول را هم به صورت حضوری در بازار و فروشگاه های مجاز عرضه می کنند و یا از طریق سایت های عرضه این محصول انواع و اقسام زیور آلات فیروزه ای را برای فروش به افراد متقاضی عرضه می کند.‌ این نوع محصول می تواند جزء بهترین تولیدات داخلی برای صادرات به دیگر کشورها باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما