خرید مستقیم فیروزه اصل در مشهد

فیروزه یکی از سنگ های قیمتی بسیار زیبا و پر طرفدار می باشد. امکان خرید مستقیم فیروزه مشهد با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب از طریق همین شرکت به صورت آنلاین برای مشتری فراهم می باشد. برای اطلاع از نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایید. همان طور که می دانید در خرید بدون واسطه قیمت پایین و مقرون به صرفه تر می باشد و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

خرید مستقیم فیروزه اصل در مشهد

کدام نوع فیروزه بهتر است؟

کدام نوع فیروزه بهتر است؟ فیروزه شامل نمونه های مختلفی از جمله فیروزه شجری، عجمی و .. می باشد و بر اساس شکل ظاهری و رنگ همچنین نوع و محل معدن استخراج شده به گونه های مختلفی تقسیم بندی می شود. هر کدام از این فیروزه ها از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند.
فیروزه شجری در سطح آن رگه هایی شبیه تار عنکبوت و شاخ و برگ درختان مشاهده می شود و نوع عجمی آن دارای سطحی صاف و یکدست و بدون هیچ گونه ناخالصی می باشد که این نوع فیروزه به علت درجه خلوص بالاتر دارای قیمت گران تری می باشد.
تشخیص فیروزه اصل و خالص کار دشواری است و متخصصان در این امر می توانند نوع فیروزه و اصل بودن آن را تشخیص دهند. فیروزه علاوه بر ایران در کشورهایی مانند: مصر، آمریکا و هند و .. نیز تولید می شود که هر یک دارای رنگ های متنوعی هستند.
فیروزه اصل نیشابور دارای رنگی آبی آسمانی می باشد که در بین کشورهای عربی بسیار محبوب و پر طرفدار است و هر دو نوع فیروزه عجمی و شجری با رگه های طلایی مشتریان خاص خود را دارند.
سنگ فیروزه اصل یکی از سنگ های صادراتی محسوب می شود که توسط تاجران ایرانی به بسیاری از کشورها از جمله ترکیه، امارات، کویت، عربستان و … صادر می شود.

مرکز فروش فیروزه طبیعی در مشهد

مرکز فروش فیروزه طبیعی در مشهد در حال حاضر مرکز فروش فیروزه طبیعی در مشهد این محصول را به روش های مختلف حضوری و یا اینترنتی به فروش می رساند. سنگ فیروزه نیشابور یکی از گرانبهاترین انواع سنگ های تولید شده در ایران می باشد که به دلیل کیفیت مرغوب و خالص بودن همچنین رنگ زیبا توانسته است توجه افراد زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جلب نماید و این روزها بازار فروش بسیار خوبی داشته باشد.
این سنگ از معادن نیشابور استخراج می شود و رنگ آن نیز با توجه به عناصر موجود در آن از آبی روشن تا تیره همچنین سبز متفاوت است. فیروزه اصل نیشابور دارای رنگی آبی روشن می باشد و در انواع مختلف وجود دارد و از این سنگ به عنوان نگین در انواع جواهرات استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما