خرید مستقیم فیروزه عجمی درجه یک

فیروزه عجمی درجه یک ، سنگی است که هیچگونه شجر و ناخالصی بر روی آن وجود ندارد .این سنگ به رنگ آبی آسمانی است که اگر چند رگه ی طلایی بر روی آن وجود داشته باشد بر قیمت آن تاثیر می گزارد و افزایش پیدا می کند. این سنگ یکدست و درشت می باشد و قیمتش از سنگ فیروزه شجری بیشتر است و در میان ایرانیان پرطرفدار تر می باشد.

خرید مستقیم فیروزه عجمی درجه یک

مشخصات فیروزه عجمی درجه یک

مشخصات فیروزه عجمی درجه یک در حالت کلی فیروزه به ۴ دسته شجری ، عجمی ، توفال و خاکی تقسیم می شود که دو دسته شجری و عجمی در ایران وجود دارد .مردم اروپا بیشتر نوع شجری فیروزه را پسند می کند در حالی که نوع عجمی آن مورد پسند ایرانیان است.فیروزه عجمی نیشابور بهترین نوع فیروزه در جهان می باشد که فقط به صورت دانه ای فروخته می شود و قیمت این سنگ با توجه به رنگ و وزن آن متفاوت است.اما پر طرفدار ترین رنگ آن آبی آسمانی است.

سنگ فیروزه درجه یک در داخل سنگ چرب و سیاه رنگی رشد می کند که تشخیص آن بسیار دشوار است که فقط بومی ها می توانند تشخیص دهند. این فیروزه مانند مرواریدی در صدف می باشد.این فیروزه در بین عرب ها محبوبیت بسیاری دارد اما برای دیگر کشورها فیروزه های عنکبوتی یا شجری نیز محبوبیت دارد .رنگ این فیروزه بسیار اهمیت دارد و اگر داخل آن رگه های طلایی وجود داشته باشید قیمت آن نیز افزایش می یابد.

سنگ فیروزه راف سنگی است که خام است و هیچ گونه عملیاتی روی آن ها انجام نشده است. اگر سنگ فیروزه را خریداری کردید و خواستید اصلی و تقلبی بودن آن را بررسی کنید می توانید آن را مقابل نور خورشید قرار دهید و اگر رنگ آن دچار تغییر شد متوجه می شوید که سنگ فیروزه که خریداری کرده اید تقلبی است.سنگ فیروزه تقلبی ، پلاستیک فشرده ای است که به آن رنگ آبی می زنند پس اگر روی فیروزه یک سوزن فشار دادید و خطی عمیق بر روی آن ایجاد شد متوجه می شوید که این سنگ قلابی است.

مرکز پخش بهترین سنگ فیروزه عجمی

مرکز پخش بهترین سنگ فیروزه عجمی پخش فیروزه عجمی توسط نمایندگی های مختلف در شهرها انجام می شود که با قیمتی ارزان تر نسبت به فروشگاه ها عرضه می گردد.اما در خرید این سنگ فیروزه دقت کنید زیرا تشخیص سنگ فیروزه اصل از تقلبی آن بسیار دشوار می باشد که فقط متخصصان در این زمینه می توانند آن را تشخیص دهند. معادن زیادی در ایران وجود دارند که به پخش این سنگ فیروزه مشغول می باشند که از میان آنها می توان به معادن سنگ فیروزه در نیشابور اشاره کرد.

1

  1. سلام خسته نباشید فیروزه عجمی درجه یک در اندازه و طرح های مختلف بسیار زیبا وجود دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما