خرید مستقیم فیروزه مرغوب شجری

فیروزه سنگی با ارزش است که به علت خواص و زیبایی خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است فیروزه از نوع سنگ های آذرین است. سنگ فیروزه به رنگ های ابی روشن ،ابی تیره  همچنین سبزه تیره و روشن و…وجود دارد.

سنگ فیروزه انواع مختلفی دارد.بر اساس فاکتور های مختلفی ان را دسته بندی می کنند. هم فیروزه شجری داریم هم فیروزه عجمی 

فیروزه عجمی صاف است و فیروزه شجری دارای رگه هایی  است.فیروزه مرغوب شجری هم طرفداران مخصوص خود را دارد.

خرید مستقیم فیروزه مرغوب شجری

فیروزه مرغوب شجری چه مشخصاتی دارد؟

فیروزه مرغوب شجری چه مشخصاتی دارد؟

احتمالا نام فیروزه نیشابور زیاد به گوشتان خورده است در ایران علاوه بر نیشابور  کرمان و دامغان نیز دارای معادن فیروزه هستند. تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه دشوار است حتی برای افراد  حرفه ای نیز ممکن است دشوار باشد بهتر است در هنگام خرید از فروشنده شناسنامه اصل بودن فیروزه را بخواهید.

گفته می شود برای نگه داری از فیروزه بهتر است به نکاتی توجه کنید. بهتر است فیروزه با ادکلن کرم و روغن در تماس نباشد و بهتر است مایع دست شویی نیز با ان برخورد نداشته باشد.

به وجود آمدن خراش و آب داغ و مواد شیمایی نیز ممکن است برای سنگ فیروزه خطراتی ایجاد کنند. برای سنگ فیروزه خواصی گفته شده است که در اینجا به تعدادی از ان ها اشاره می کنیم.

 گفته می شود سنگ فیروزه برای بیماری های روحی مناسب است. باعث افزایش نشاط و شادی می شود. برای دفع نیروهای منفی نیز ممکن است بتوان از سنگ فیروزه استفاده کرد.

همچنین برای چشم زخم می توان از فیروزه استفاده کرد. در انرژی درمانی نیز ممکن است از فیروزه استفاده شود. البته تعدادی خواص جسمانی نیز برای فیروزه گفته شده است.

خواص معنوی نیز دارد که در روایات اسلامی به این سنگ اشاره شده است . گفته می شود فیروزه نیشابور از مرغوب ترین فیروزه ها است که به نقاط مختلف جهان صادر می شود. همینطور گفته می شود فیروزه دامغان از کیفیت پایین تری برخوردار است .

فروش بی واسطه فیروزه شجری طبیعی

فروش بی واسطه فیروزه شجری طبیعی تعدادی سایت اینترنتی نیز در زمینه فروش انواع فیروزه فعالیت می کنند.فروش فیروزه شجری نیز در تعدادی از این سایت ها صورت میگیرد. شما می توانید به سایت های اینترنتی معتبر و مربوطه مراجعه نموده  و از ویژگی ها،خصوصیات و قیمت انواع فیروزه و همچنین خصوصیات فیروزه شجری طبیعی اطلاعات کسب کنید .

به هنگام خرید فیروزه دقت لازم را داشته باشد و از افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه و با اعتماد راهنمایی بخواهید. توجه داشته باشید که فیروزه دامغان را به جای فیروزه نیشابور به شما نفروشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما