خرید مستقیم فیروزه معدنی ایرانی



فیروزه ایرانی آبی رنگ می باشد که از فسفات آلومینیم طبیعی تشکیل شده است. این کانی با ارزش به دست فیروزه تراشان شکل های مختلفی داده می شود و به عنوان جواهرات و در انگشتر، گردنبند، گوشواره و …کاربرد دارد.قابل توجه است که در دین اسلام به همراه داشتن این سنگ توصیه بسیاری شده است‌.

فیروزه های ایرانی به رنگ آبی، سبز و آبی مایل به سبز یافت می شود.

خرید مستقیم فیروزه معدنی ایرانی

مشخصات بهترین فیروزه ایرانی

مشخصات بهترین فیروزه ایرانی


سنگ فیروزه از سنگ های معروف و پرطرفدار در کشورمان ایران می باشد که معمولا سنگ فیروزه نیشابور اصل می باشد. فیروزه نیز همانند بسیار کالا ها اصل و تقلبی دارد پس در خرید آن دقت کنید. تعدادی از افراد سود جو سنگ فیروزه دامغان و کرمان را به جای سنگ فیروزه اصل نیشابور به فروش می رسانند. پس حتما در هنگام خرید فیروزه از فروشنده شناسنامه اصل بودن و نیشابوری بودن فیروزه را در خواست کنید. تشخیص اصل بودن فیروزه بسیار دشوار می باشد به گونه ای که حتی تعدادی از افراد حرفه ای نیز قادر به تشخیص آن نمی باشند.

به دلیل وجود مس در فیروزه رنگ آن آبی، بخاطر کروم یا وانادیوم رنگ آن آبی مایل به سبز و یا سبز مایل به زرد می باشد حال اگر فیروزه اصل باشد رنگ آن کمی مات است.

رنگ سنگ فیروزه نیشابور آبی یک دست می باشد که در پشت آن رگه های سیاهی وجود دارد و اگر می خواهید سنگ مرغوب تری را خریداری کنید بهتر است که رنگ آن آبی آسمانی باشد.

اگر سنگ فیروزه را خریداری کردید و خواستید اصلی و تقلبی بودن آن را بررسی کنید می توانید آن را مقابل نور خورشید قرار دهید و اگر رنگ آن دچار تغییر شد متوجه می شوید که سنگ فیروزه که خریداری کرده اید تقلبی است. سنگ فیروزه تقلبی، پلاستیک فشرده ای است که به آن رنگ آبی می زنند پس اگر روی فیروزه یک سوزن فشار دادید و خطی عمیق بر روی آن ایجاد شد متوجه می شوید که این سنگ قلابی است.

مرکز پخش سنگ فیروزه اصل

مرکز پخش سنگ فیروزه اصل

معدن های بسیاری در دل کوه برای عرضه سنگ فیروزه معدنی ایرانی وجود دارد یکی از معدن های عرضه این سنگ، معدن نیشابور می باشد.

سایت های بسیاری وجود دارند که در مرکز پخش سنگ فیروزه فعالیت می کنند و اگر شما به معتبر بودن این سایت ها اطمینان دارید می توانید از این سایت ها خریداری کنید.

شرکت یکتا گوهر به عنوان بزرگترین مرکز پخش سنگ فیروزه نیشابور در ایران است که این سنگ را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما