خرید مستقیم فیروزه پر طاووسی

فیروزه سنگی با ارزش است که در تمام دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد این سنگ کمیاب در لایه‌های بالایی و زیرین زمین قرار دارد رنگ این سنگ از آبی آسمان تا آبی تیره می باشد.

فیروزه پرطاووسی یکی از کمیاب ترین نوع فیروزه است که طرفداران بسیار زیادی دارد روی نگین بعضی از این فیروزه ها لکه های طلایی رنگ وجود دارد.

فیروزه پر طاووسی  را می توان به صورت مستقیم از مراکز فروش خریداری کرد.

خرید مستقیم فیروزه پر طاووسی

مهمترین مشخصه فیروزه پر طاووسی

مهمترین مشخصه فیروزه پر طاووسی

همانطوری که در بالا اشاره شد فیروزه پرطاووسی یکی از کمیاب ترین نوع سنگ های زینتی است که در معادن مختلف در سراسر دنیا وجود دارد عکس سنگهای فیروزه در معادنی از کشورهای آمریکا مصر تبت و ایران و حتی افغانستان وجود دارد.

مشخصه فیروزه پر طاووسی

از مهمترین مشخصه فیروزه پرطاووسی وجود لکه های طلایی رنگی است که روی این سنگ های زیبا وجود دارد لکه های طلایی که زیبایی این سنگ را دوچندان کرده است و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است نام علمی این فیروزه پریت است. اکثر افراد گمان می کنند که رنگ طلایی پریت به دلیل وجود فلز طلا در این نوع سنگ فیروزه است ولی این لکه ها طلا نیستند برخی از افراد از این سنگ به عنوان سنگ آسمانی و روزی رسان یاد می کنند طیف رنگی این سنگ بسیار زیبا، از آبی آسمانی تا سبز خاکستری تیره است.

مراکز تولید فیروزه 

امروزه سنگ فیروزه به دلیل محبوبیتی که بین افراد مختلف پیدا کرده است باعث شده که تولیدی های زیادی در این زمینه به فعالیت بپردازند در ایران تولیدی فیروزه بیشتر در کنار شهرهایی شکل گرفته که دارای معادن سنگ فیروزه هستند بیشترین تولیدی ها در شهر نیشابور که مرکز اصلی سنگ‌فیروزه هستند قرار گرفته است.

ارزش گذاری سنگ فیروزه

سنگ فیروزه به دلیل رنگ ها و شکل های مختلفی که دارد دارای قیمت متفاوتی است  رنگ سنگ فیروزه اصل معمولاً کمی مات است و این به دلیل وجود موادی است که در داخل این سنگ قرار دارد از جمله موادی که در  سنگ  فیروزه است می توان به موادی مانند مس  اشاره کرد که رنگ سنگ را آبی نشان می دهد. وجود ماده کروم در سنگ فیروزه، سنگ به رنگ سبز در می آید. و فلز آهن رنگ سنگ فیروزه را به زراندوزان میکند.پس رنگ اصلی سنگ فیروزه از آبی کمرنگ تا آبی متمایل به سبز و یا حتی سبز مایل به زرد است هر چه رنگ سنگ فیروزه تیره تر باشد قیمت فیروزه بالاتر می رود. 

اگر سنگ فیروزه دارای شکل ظاهری گرد و درشت باشد گرانترین نوع سنگ فیروزه است و سنگهای فیروزه ای که دارای شکستگی و یا رگه ‌هایی هستند از قیمت کمتری نسبت به سنگهای دیگر  برخوردار است.

قیمت تولیدی فیروزه پر طاووسی

قیمت تولیدی فیروزه پر طاووسی

مجموعه تجاری ما با همکاری جمعی از بهترین کارشناسان در زمینه انواع سنگ فیروزه  این امکان را فراهم آورده تا خریداران عزیز بتوانندبر اساس قیمت تولیدی این سنگ ها را به صورت مختلف تهیه کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما