سفارش بهترین فیروزه عجمی اصل

فیروزه سنگی گرانبها و بسیار ارزشمند میباشد که طرفداران بسیاری نیز دارد. این سنگ در رنگ های مختلفی از جمله آبی روشن، سبز روشن و فیروزه ای یافت میشود. با ارزش ترین فیروزه دنیا، مطعلق به نیشابور است. فیروزه عجمی، به نوعی از سنگ فیروزه میگویند که سطح آن کاملا صاف و یکدست است و در آن رگه ی ناخالصی وجود ندارد. در این مقاله به چگونگی تشخیص فیروزه عجمی اصل و بازار فروش آن میپردازیم.

سفارش بهترین فیروزه عجمی اصل

راه شناسایی بهترین فیروزه عجمی

راه شناسایی بهترین فیروزه عجمی فیروزه عجمی در میان عرب ها طرفداران بسیاری دارد. این نوع از فیروزه اختصاصا متعلق به ایران میباشد و به همین سبب سنگی نادر و گرانبهاتر از انواع دیگر فیروزه است.

برای شناخت و تشخیص فیروزه عجمی اصل، بهترین کار این است که این نوع سنگ را از بازارهای معتبر تهیه کنید و از داشتن شناسه فیروزه نیشابور بر روی آن اطمینان حاصل کنید، زیرا تشخیص فیروزه اصل حتی برای بسیاری از متخصصین هم کار دشواری است.

هنگام خرید فیروزه اصل از ضمانت آن اطمینان حاصل کنید تا در صورتی که فیروزه شما پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر رنگ داد، آن را به عنوان فیروزه تقلبی پس دهید. فیروزه تقلبی اغلب از انواع پلاستیک های فشرد و رنگ شده ساخته میشوند و رنگ آنها براق است، در صورتیکه فیروزه اصل رنگی مات دارد. هنگام خرید توجه کنید که فیروزه اصل با تیغه شیشه ای خراش برنمیدارد و برعکس اگه فیروزه را روی شیشه بکشید شیشه را خراش میدهد.

با توجه به نکات بالا میتوانید در خرید فیروزه دقت بیشتری به خرج دهید، اما همواره بهترین راه خرید از افراد مطمئن میباشد.

توزیع مستقیم انواع سنگ فیروزه

توزیع مستقیم انواع سنگ فیروزه افراد بسیاری در زمینه فروش انواع سنگ فیروزه فعالیت میکنند. بسیاری از افراد علاقه مند به این سنگ زیبا، دغدغه ی اصل یا تقلبی بودن سنگ را دارند و بازار مطمئنی برای خرید فیروزه اصل نمیشناسند.

در این میان شرکت ما مفتخر است که زیبا ترین انواع سنگ فیروزه که اصالت آن را تضمین میکند، در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. این شرکت برای تمامی محصولات خود شناسه دقیق از محل و معدنی که سنگ از آن استخراج شده تهیه میکند و به همین جهت مشتریان عزیز میتوانند با اطمینان خاطر، سنگ فیروزه مورد نظر خود را خریداری کنند.

مجموعه ما هموارده به کسب رضایتمندی مشتریان توجه نموده و به همین سبب محصولات خود را با قیمت واقعی آنها، که بسیار مناسب تر از سایر بازارهاست، عرضه میکند. همچنین امکان خرید اینترنتی و غیر حضوری برای علاقه مندان به این نوع خرید، با مراجعه به سایت مجموعه و ثبت سفارشات، وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما