سفارش بهترین فیروزه عجمی نیشابور

سنگ فیروزه مورد علاقه ایرانیان ،فیروزه عجمی است.این نوع فیروزه یکی از کمیاب ترین نوع فیروزه می باشد که از معدن فیروزه استخراج می شود و هیچ گونه شجر یا ناخالصی بر روی آن وجود ندارد.در واقع بدون رگه و یکدست است . این نوع فیروزه گرد و درشت است و اگر رنگ آن آبی سیر باشد گران ترین نوع فیروزه است.

سفارش بهترین فیروزه عجمی نیشابور

همه چیز درباره فیروزه عجمی

همه چیز درباره فیروزه عجمی

در حالت کلی فیروزه به ۴ دسته شجری ، عجمی ، طوفال و خاکی تقسیم می شود که دو دسته شجری و عجمی در ایران وجود دارد .مردم اروپا بیشتر نوع شجری فیروزه را پسند می کند در حالی‌ که نوع عجمی آن مورد پسند ایرانیان است.فیروزه عجمی نیشابور بهترین نوع فیروزه در جهان می باشد که فقط به صورت دانه ای فروخته می شود و قیمت این سنگ با توجه به رنگ و وزن آن متقاوت است.اما پر طرفدار ترین رنگ آن آبی آسمانی است.

این فیروزه در داخل سنگ چرب و سیاه رنگی رشد می کند که تشخیص آن بسیار دشوار است که فقط بومی ها می توانند تشخیص دهند. این فیروزه مانند مرواریدی در صدف می باشد.این فیروزه در بین عرب ها محبوبیت بسیاری دارد اما برای دیگر کشورها فیروزه های عنکبوتی یا شجری نیز محبوبیت دارد .رنگ این فیروزه بسیار اهمیت دارد و اگر داخل آن رگه های طلایی وجود داشته باشید قیمت آن نیز افزایش می یابد.

سنگ فیروزه راف سنگی است که خام است و هیچ گونه عملیاتی روی آن ها انجام نشده است.این نوع سنگ پس از عملیات منفجر سازی از معدن استخراج می شود. سپس در اختیار تراشکاران قرار می گیرد و آن ها با توجه به نیاز خریداران تغییرات لازم را بر روی آن ها انجام می دهند و سپس در اختیار فروشندگان قرار می دهند.

فیروزه خام ایرانی هیچگاه به این صورت به فروش نمی رسد چرا که باعث سود دیگر کشورها و ضرر کردن کشورمان می شود .برخی معتقدند که خام فروشی سنگ فیروزه توجیه اقتصادی ندارند چرا که کشورهایی مانند ترکیه این سنگ را به صورت خام خریداری کرده و سپس توسط دستگاه های مختلف ، شکل های متنوعی به آن می دهند و با قیمت بیشتری در بازار عرضه می کنند.

مرکز توزیع سنگ فیروزه راف

مرکز توزیع سنگ فیروزه راف

توزیع سنگ فیروزه راف توسط نمایندگی های فروش در شهرهای مختلف به فروش می رسد.همینطور شما می توانید از سایت های اینترنتی مختلف این کالا را تهیه کنید اما حتما به معتبر بودن سایت توجه داشته باشید چرا که خیلی از افراد سودجو سنگ فیروزه تقلبی را به جای فیروزه اصل می فروشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما