سفارش خرید سنگ فیروزه اصل

سنگ فیروزه اصل هزاران سال است که به عنوان یک سنگ قیمتی ارزشمند شناخته شده است. کاربرد مهم سنگ فیروزه اصل در ساخت جواهرات و اشیای زینتی است. به صورت کلی سنگ فیروزه و جواهرات حاوی آن طرفداران زیادی در اکثر نقاط جهان دارند. خریداران می توانند سفارش خرید سنگ فیروزه اصل را از مرکز خرید ما با کیفیت اصل و قیمت بسیار مناسب انجام دهند و در اسرع وقت تحویل بگیرند.سفارش خرید سنگ فیروزه اصل

ویژگی بارز سنگ فیروزه اصل

ویژگی بارز سنگ فیروزه اصل از ویژگی های بارز سنگ فیروزه اصل، رنگ غیرمعمول با سایه های مختلف به رنگ آبی آن است. رنگ فیروزه از کمرنگ تا پررنگ شامل آبی آسمانی، آبی مایل به سبز و … می باشد. 

توجه داشته باشید که رنگ آمیزی سنگها اغلب یکنواخت نیست و می توان لکه های مختلف یا حتی رگه های سیاه و قهوه ای را در آن مشاهده کرد. 
یعنی غیر از رنگ اصلی آبی فیروزه ای ممکن است سایه های متوسط ​​مانند سفید، سبز، زرد و قهوه ای نیز داشته باشند.
به صورت کلی سنگهایی که دارای بافت ترکیبی هستند یعنی ترکیبات مختلف و رنگی دارند بسیار زیبا به نظر می رسند.  
در مجموع،  فیروزه ای “خوش رنگ”  است که با گونه های دیگر قرمز، قهوه ای، سیاه، سایه های تیره سبز و آبی تداخل دارد و این گونه ارزش بیشتری نیز دارد.

اما صنعتگران طلا و جواهر معتقدند که سنگهای فیروزه ای با رنگ آبی روشن و عمیق بیشترین ارزش را دارند. به این نوع فیروزه ها “Royal Blue” گفته می شود.
 توجه داشته باشید که چنین سنگهایی کمیاب هستند. در رسوبات مختلف معمولاً مقدار آن بیش از 100 گرم در هر تن ماده استخراج شده نیست.  
همچنین فیروزه “اصل” ایرانی برای جواهرات مناسب است. این سنگ عملاً به پردازش اضافی (رنگرزی ، آبرسانی مجدد) نیاز ندارد. 

تولید کنندگان سنگ فیروزه اصل

تولید کنندگان سنگ فیروزه اصل فیروزه با فعالیت محلول های آبی اسیدی متراکم در هنگام هوازدگی و اکسیداسیون مواد معدنی از قبل، به عنوان یک ماده معدنی ثانویه شکل می گیرد.  
به عنوان مثال، مس ممکن است از سولفیدهای اصلی مس مانند کالکوپیریت یا کربناتهای ثانویه ملاشیت یا آزوریت حاصل شود. آلومینیوم ممکن است از فلدسپات حاصل شود. 

تولید سنگ فیروزه در کشور ما با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود به طوری که در اکثر نقاط جهان زبانزد است و همواره متقاضی خرید سنگ فیروزه اصل از کشورمان هستند. 
در واقع تولید کنندگان انواع فیروزه اصل این محصول را علاوه بر عرضه ی داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند و از این طریق باعث رشد اقتصادی کشور می شوند.

به جرات می توانیم بیان کنیم مجموعه ما یکی از بهترین تولید کنندگان سنگ فیروزه اصل می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما