سفارش خرید سنگ فیروزه نیشابور

در حال حاضر سفارش خرید سنگ فیروزه نیشابور در تناژ بالا از سوی خریداران داخلی و خارجی آن صورت می پذیرد که اغلب آن را در برترین سطح کیفیت و نیز تناسب قیمت درخواست می نمایند.

این خریداران به روش مستقیم و با قیمت عمده به صورت حضوری یا غیر حضوری این محصول را خریداری می نمایند تا ارزان تر و مقرون به صرفه تر در اختیارشان قرار گیرد تا سود و درآمد بیشتری بهره مند گردند.

سفارش خرید سنگ فیروزه نیشابور

کیفیت انواع سنگ فیروزه نیشابور

کیفیت انواع سنگ فیروزه نیشابور

در مبحث کیفیت سنگ فیروزه نیشابور باید عرض نمود که این ویژگی بر اساس تنوع رنگ، ظاهر سنگ و نیز محل یا معدنی که سنگ‌از آن استخراج می گردد مشخص شده که بر روی قیمت آن بسیار تاثیر گذار است.

سنگ فیروزه نیشابور به دلیل داشتن رگه هایی بسیار زیبا و شکیل در زمره خوش آب و رنگ ترین سنگ های موجود در کره خاکی محسوب می شود که رنگ آن بدون هیچ‌دست خوردگی کاملا بکر و طبیعی می باشد و همین ویژگی رنگ آن باعث جلب نظر بسیاری افراد در اولین نگاه گردیده است.

باید خاطر نشان کرد که فیروزه ایرانی از با ارزش ترین و زیبا ترین نوع سنگ به دست آمده است که‌در تزیین زیورآلاتی از طلا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

البته ترکیب فیروزه از مس و اهن است که به دو نوع شجری و عجمی شهره دارد که شجری آن دارای رگه هایی ریز و درشت بر سطح آن می باشند و نوع عجمی آن صاف و یک ‌نواخت است که از لحاظ قیمت بسیار با هم متمایز می باشند.از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به خوش تراشی در کنار رنگ دل نشین و زیبای آن است که تاثیر مستقیم بر نشانه های کیفی آن می گذارد که توانسته بازار های داخلی و خارجی را مجذوب خود نماید.

باید متذکر شد که در طب جدید و قدیم به خواص درمانی این نوع سنگ بسیار اشاره شده است که مورد توجه علاقه مندان آن قرار گرفته است.

تولید ویژه سنگ فیروزه نیشابور

تولید ویژه سنگ فیروزه نیشابور

تولید سنگ فیروزه در معادن بزرگ نیشابور از گسترش و رونق زیادی برخوردار است زیرا در تنوع رنگ های آبی تیره، روشن و سبز یافت می شود که از محبوبیت زیادی بین ایرانیان برخوردار بوده و نیز دارای ارزش و قیمت و هم چنین کیفیت بسیار عالی می باشد که علاوه بر ایرانیان کشورهای خارجی را مجذوب خود کرده است.

بازار سنگ فیروزه نیشابور بسیار پر رونق و گرم می باشد زیرا به دلیل جذابیت و کیفیت نوع سنگ سبب شده که افراد زیادی را به خود اختصاص دهد.

هم چنین این سنگ از پرطرفدارترین نگین ها در بین ایرانیان می باشد که در رنگ های آبی تیره، روشن و یا سبز یافت می گردد و نوع نیشابوری آن با ارزش ترین نوع در دنیا محسوب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما