سفارش خرید فیروزه اصل کرمان

فیروزه اصل از گذشته های بسیار دور مورد توجه همگان بوده و از ان در صنعت جواهر سازی بسیار بهره می گرفتند و یکی از دلایل اهمیت زیاد این سنگ خواص گوناگون ان است که بسیار مورد توجه بوده. این سنگ انواع مختلفی دارد که دو نوع معروف ان به نام های شجر و فیروزه عجمی را می توان نام برد. این سنگ رنگی خاص و خیره کننده ای دارد که بسته به نوع رنگ ان، ابی کم رنگ یا پر رنگ قیمت گاری می شود.سفارش خرید فیروزه اصل کرمان

عوامل موثر بر کیفیت فیروزه اصل

عوامل موثر بر کیفیت فیروزه اصل معدن سنگ فیروزه شهربابک یکی از قدیمی ترین و مهم ترین معدن در کشور است و در سـطح جهان نیز از شهرت و اعتبار خاصی برخوردار است. سایر منابع فیروزه در کشور مانند ایــن نیز وجود دارد که هر ساله میزان قابل توجهی از این سنگ با ارزش از آن ها استخراج می شود و سبب شده تا فروش فیروزه طبیعی نقش بسزایی در صنعت جواهرسازی ایفا کند و کمک بزرگی به اقتصاد کشور می کند.

یکی از مهمترین راه های تشخیص کیفیت فیروزه طبیعی و بدون داشتن مواد مصنوعی توجه به پشت آن یعنی سنگ ماتریکس یا همان سنگ چسبیده شده به پشت سنگ آن است. فیروزه های نیشابوراین ویژگی را داراست که به صورت تیره و یا فیروزه های، سفید همراه با پیریت دیده می شوند می تواند به تشخیص فیروزه اصل کمک کنند.

بهترین مناطق از نظر آب و هوایی جهت تشکیل سنگ فیروزه، مناطق خشک می باشد. این سنگ زیبا معمولا در مناطقی یافت می شود که در آن صخره های حاصل از فعالیت های آتشفشانی بوده یا حرارت زمین در شکل گیری آن دخالت داشته است. فیروزه طبیعی خام با بافتی متخلخل است و هرچه تخلخل و حباب های درون این سنگ کمتر باشد درصد خلوص آن بیشتر و در نتیجه سختی و استحکام آن بیشتر و احتمال شکستگی و ترک خوردگی جهت استخراج اولیه و یا تراش آن کمتر می شود و به قیمت سنگ نیز افزوده می شود. 

بازار فروش فیروزه اصل کرمان

بازار فروش فیروزه اصل کرمان

راهنمایی های جامع در خصوص خرید و فروش سنگ های زینتی و تزیینی خصوصا عرضه سنگ فیروزه اصل کرمان به ما کمک می کند تا در فرصت زمان کمتری اقدام به خرید در زمان بهتری کنیم.

تامین کننده سنگ فیروزه در ایران با توجه به معادن موجود آن و خلوص بالا، برای تولید کننده های سنگ زینتی لیست قیمت ها را از طریق سایت و به صورت انحصاری در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. نوسان قیمتی در بازار سنگ ایران سبب شده است که سایت ها و مجموعه های معتبر فروش سنگ فیروزه اقدام به انتشار قیمت ها به صورت روزانه کنند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما