سفارش خرید فیروزه شجر رگه طلایی

سنگ فیروزه شجر رگه طلایی از جمله سنگ های تزیینی می باشد که ضمن خواص فراوان، از زیبایی خیره کننده ای برخوردار می باشد. امروزه با ظهور روش های جدید برای خرید محصولات، همواره اقتصادی ترین روش در کنار آسان بودن در الویت قرار می گیرد؛ سفارش خرید فیروزه شجر به صورت مستقیم و بی واسطه با نازل ترین قیمت از همین سایت انجام می پذیرد.

سفارش خرید فیروزه شجر رگه طلایی

ویژگی انواع فیروزه شجر رگه طلایی

ویژگی انواع فیروزه شجر رگه طلایی سنگ فیروزه انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای رنگ، سختی و کیفیت متفاوتی می باشد از این رو شناخت ویژگی و خصوصیات انواع سنگ فیروزه به خریداران این امکان را می دهد که مناسب ترین نوع سنگ را با قیمتی مناسب و به صرفه تهیه نمایند.

انواع فیروزه به دو نوع زیر تقسیم می شود:

  1. فیروزه شجری
  2. فیروزه عجمی

سنگ فیروزه شجری بر خلاف سنگ عجمی دارای رگه، شکستگی و ناخالصی هایی می باشد که ظاهر منحصر به فردی به آن می دهد.

این نوع سنگ ارزشمند در رنگ های مختلفی در دسترس است که عموما به دلیل مواد تشکیل دهنده آن می باشد؛ این تغییر رنگ اغلب به خاطر وجود عنصر مس است که اگر مقدار آن زیاد باشد سنگ به رنگ آبی آسمانی تبدیل می گردد.

به طور کلی سنگ فیروزه را می توان در رنگ های آبی تیره، آبی آسمانی، سبز و … یافت؛ این نوع سنگ ها از سختی بالایی برخوردار می باشند به طوری که بر روی شیشه خط می اندازند.

صادرات انواع فیروزه شجر رگه طلایی

صادرات انواع فیروزه شجر رگه طلایی مرغوب ترین نوع سنگ فیروزه، از معادن شهر نیشابور استخراج می گردد که به دلیل کیفیت بالا شهرتی جهانی دارد و به کشورهای مختلفی صادر می گردد.

صادرات فیروزه شجری رونق خوبی دارد به طوری که به کشورهای چین، سنگاپور، برزیل، میانمار، امارات، عراق، ترکیه و لبنان ارسال می شود؛ طبق تحقیقات صورت گرفته در سال های آینده بر تعداد این کشورها افزوده خواهد شد که نشان دهنده کیفیت بالای فیروزه نیشابوری خواهد بود.

عرضه کنندگان، انواع سنگ فیروزه شجر رگه طلایی را با بالاترین سطح کیفی و کمی مطابق با استاندارد های بین المللی با قیمتی ارزان و به صرفه به صورت مستقیم و عمده در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند.

قیمت انواع سنگ فیروزه به چه عواملی بستگی دارد? شاید یکی از بزرگ ترین چالش های مد نظر برای خرید سنگ فیروزه، قیمت آن باشد که به عواملی همچون نوع سنگ، کیفیت، رنگ، نحوه خرید و فروش، مشخصات ظاهری و … بستگی دارد.

هر چه سنگ از رنگی یکدست و یکنواخت برخوردار باشد، ارزش بیشتری دارد؛ در خرید مستقیم و عمده سنگ فیروزه رگه طلایی، به دلیل حذف واسطه گران و فروشندگان بسیار، محصولات به قیمت پایین تری عرضه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما