سفارش سنگ فیروزه تبتی اصل

سنگ فیروزه یکی از مرغوب ترین و برترین سنگ های تزیینی میباشد که در نقاط مختلفی از جهان تولید میشود اما از بهترین انواع ان فیروزه تبتی میباشد. سنگ فیروزه خواص زیادی دارد که در آیات و روایات زیادی از امامان نیز به این موارد اشاره شده است.

امام صادق علیه السلام فرموده اند: هر کسی انگشتر فیروزه در دست کند دستش فقیر نمی شود. پیامبر فرموده اند: هر کسی یک بار در روز فیروزه را نگاه کند پنج بار در بهشت به رویش باز می شود. امام موسی کاظم علیه السلام نیز فرموده اند: فیروزه سنگی است که جبرئیل به رسول خدا هدیه نموده است و ایشان آنرا به امیر مومنان علی علیه السلام بخشید.

سفارش سنگ فیروزه تبتی اصل

بهترین فیروزه تبتی برای سنگ درمانی

بهترین فیروزه تبتی برای سنگ درمانی از مهمترین و بارز ترین خواص فیروزه میتوان به مقابله با چشم زخم، افزایش رزق و روزی و رونق کسب و کار، آوردن شانس و شادی برای صاحب خود، محافظت از شخص به هنگام مسافرت و حافظ او بودن، موفقیت و پیروزی در کار ها و نیز افزایش قدرت اعتماد به نفس میشود و نیز دادن جرات لازم جهت بیان افکار و عقاید و استدلال ها میشود. 

همچنین سنگ فیروزه تاثیر به سزایی بر روح و روان دارد به طوری که باعث آرامش قلب میشود، ترس و وحشت را دور میکند و باعث غلبه ی آدمی بر دشمنان خود میشود. همچنین فرد را از حوادث و اتفاقات ناگوار محافظت میکند.

فیروزه ی اصل همانند فیروزه تبتی اصل خواص درمانی زیادی را نیز به همراه دارد به طوریکه از ان جهت سنگ درمانی استفاده میشود. این نوع سنگ باعث بهبود عملکرد قلب و نیز دستگاه های مختلف بدن من جمله دستگاه تنفسی، دستگاه گردش خون، چشم ها، کبد و معده میشود.

همچنین به عملکرد صحیح غدد های بدن نیز کمک میکند و عملکرد نادرست ان ها را اصلاح می کند باعث تقویت چشم ها و دیدگان میشود و از بسیاری از بیماری های چشم جلوگیری میکند. جهت درمان التهابات بدن و نیز درمان گلو درد موثر می باشد. قلب را نیرو میبخشد و باعث درمان افسردگی نیز میشود. شادی آور است و باعث کاهش استرس در زندگی فرد میشود. محافظ زن باردار و حامله میباشد و در درمان بیماریهایی همچون جنون و سر درد نیز کاربرد دارد.

خرید مستقیم انواع فیروزه معدنی

خرید مستقیم انواع فیروزه معدنی قبل از خرید سنگ مورد نظر حتما از اصل بودن آن و نیز معتبر بودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید چرا که اگر فیروزه اصل نباشد خواص درمانی را ندارد و از آن به عنوان سنگ اتمی و یا صنعتی یاد میشود.

ما در اینجا سعی داریم تا انواع سنگ فیروزه معدنی اصل را که دارای تمامی خواص درمانی گفته شده به دست مشتریان عزیز برسانیم. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما