سفارش سنگ فیروزه خام طبیعی

سنگ فیروزه خام که به دست صنعتگران فیروزه تراش به انواع زیورآلات، ظروف فیروزه کاری شده و همچنین صنایع دستی فیروزه کاری تبدیل می گردند، خواص بیشماری دارند که شاید خیلی از ما از تمام آنها آگاه نباشیم؛ فیروزه علاوه بر زیبایی و جذابیت خاصی که دارد، خواص درمانی بیشماری نیز از خود نشان می‌دهد. با ما در این سفر علمی همراه شوید قصد داریم مرکز خرید سنگ فیروزه و همچنین نکات مهم در خرید سنگ فیروزه را معرفی کنیم.

سفارش سنگ فیروزه خام طبیعی

نکات مهم در خرید سنگ فیروزه

نکات مهم در خرید سنگ فیروزه همانطور که پیشتر نیز بیان کردیم سنگ فیروزه علاوه بر زیبایی خاصی که دارد از خواص درمانی بیشماری نیز برخوردار است. فیروزه تنها کانی جهان است که با پیدایش اش رنگی جدید را معرفی کرد؛ رنگ فیروزه ای که امروزه از از محبوبیت بالایی برخوردار است توسط این سنگ زیبای قیمتی معرفی شد.

در اینجا به طور خلاصه وار به بررسی برخی از خواص فیروزه می پردازیم.

  1. درمان روح و روان
  2. درمان گلودرد، تقویت تارهای صوتی و مشکلات ریوی
  3. تقویت و درمان بیماریهای چشم

خواص بی شمار دیگری نیز در فیروزه موجود می باشد اما در این مقال نمی گنجد 

اگر می خواهید یک فیروزه اصل را از تقلبی تشخیص دهید دو روش ساده وجود دارد.

  1. فیروزه را زیر نور آفتاب قرار دهید پس از مدتی فیروزه تقلبی تغییر رنگ می دهد.
  2. با یک سوزن روی فیروزه را خراش دهید فیروزه تقلبی به راحتی سوراخ میشود.

اگر قصد دارید فیروزه تهیه کنید و از آن استفاده کنید باید چند نکته را رعایت کنید؛ زیرا فیروزه یک سنگ بسیار حساس است.

نکاتی که باید رعایت کنید به هیچ عنوان سخت و پیچیده نیستند اما بسیار مهم و حیاتی‌اند. به هیچ عنوان فیروزه را با آب، الکل، شوینده های گیاهی یا شیمیایی، اسکاج و پارچه های زبر و همچنین انواع پاک کننده تمیز نکنید؛ بهترین روش برای تمیز کردن فیروز استفاده از پارچه نخی لطیف و یا چرم است.

به هیچ عنوان فیروزه را با مواد آرایشی بهداشتی در تماس قرار ندهید چربی ها چه از پوست انسان باشند و چه کرم ها و لوازم آرایشی می‌توانند، عمر فیروزه را کوتاه کرده و یا به طور کلی آن را از بین ببرند. فیروزه ای که تغییر رنگ دهد و یا کدر شود دیگر فیروزه نیست.

توزیع بهترین سنگ فیروزه خام

توزیع بهترین سنگ فیروزه خام نکاتی را پیرامون تشخیص فیروزه اصل و تقلبی و همچنین شیوه نگهداری فیروزه بیان کردیم، حال قصد داریم به معرفی مراکز فروش سنگ فیروزه طبیعی بپردازیم.

همانطور که پیشتر خواندید، سنگ فیروزه دارای خواص بیشماری است که تنها زمانی حاصل می‌شود که از فیروزه اصل استفاده کنید؛ روش های تشخیص فیروزه اصل را نیز بیان کرده ایم اما همواره کاری دشوار است که بتوانید اصل و تقلبی بودن فیروزه را به راحتی تشخیص دهید. پس چه میتوان کرد؟!

پیشنهاد ما به شما خرید سنگ فیروزه اصل از یک توزیع کننده معتمد و معتبر سنگ فیروزه خام است. شما می توانید بهترین سنگ فیروزه خام را همواره از دریتا فیروزه بخواهید و این اطمینان را به شما می دهیم که بالاترین کیفیت و همچنین بهترین قیمت همواره در نزد ماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما