سفارش سنگ فیروزه عجمی اصل

فیروزه یکی از با قدمت ترین انواع سنگ های طبیعی استخراج شده از معادن و مورد استفاده در جواهرات مختلف و ابزار تزئینی است. فیروزه به عنوان یکی از اصلی ترین سوغات ایرانی همیشه مطرح و محبوب بوده است. ما در این مطلب به سنگ فیروزه عجمی اصل و بازار فیروزه خام و شیوه ی سفارش آن خواهیم پرداخت.

سفارش سنگ فیروزه عجمی اصل

راه تشخیص فیروزه عجمی

راه تشخیص فیروزه عجمی فیروزه از دسته سنگ های ترکیبی است که از چند عنصر مس و روی و آهن و فسفر تشکیل شده است و از نظر زیبایی یکی از مهم ترین سنگ های استخراج شده توسط انسان است.

سنگ فیروزه به صورت متداول رنگی بین رنگ سبز روشن و آبی آسمانی دارد، اگرچه رنگ های دیگری از فیروزه نیز وجود دارند اما فیروزه اصل و پرطرفدار رنگی نزدیک به آبی روشن دارد.

فیروزه ها از نظر گونه به صورت کلی به دو نوع شجر و عجمی تقسیم می شود،آن گونه از سنگ های فیروزه که لکه ها و رگه هایی تیره و به هم پیوسته دارد شجر است، گفتنی  است که خود سنگ شجر بنا به طیف رنگی و نوع رگه و اندازه به انواع مختلفی تقسیم می شود.

سنگ فیروزه عجمی به سنگ فیروزه ای گفته می شود که دایره ای شکل است و رنگ آبی شفافی دارد و کمترین مقدار رگه و لکه بر روی آن یافت می شود،فیروزه ی عجمی از نظر کیفی ارزشمند ترین نوع فیروزه است،البته انواع دیگری از سنگ عجمی وجود دارند که مقدار کمی رگه یا تخلخل دارند یا رنگ آن به صورت یک دست آبی نیست که به این موارد نیمه عجمی گفته می شود.

بازار پخش فیروزه خام اصل

بازار پخش فیروزه خام اصل بدون هیچ تردیدی یکی از راه های به صرفه در تهیه و استفاده از فیروزه این است که فیروزه خام اصل را خریداری نماییم و از تراش و فرآوری آن جواهر و  اجسام تزئینی مورد نظر خود را ایجاد نماییم، چرا که در این روش علاوه بر این که از نظر مالی هزینه ی کمتری پرداخت می نماییم ، از اصل بودن فیروزه ی خام نیز اطمینان بیشتری خواهیم داشت.

اگر شما مخاطب گرامی قصد این را دارید که با خرید فیروزه از مزایا و زیبایی این سنگ گران قیمت نهایت لذت و بهره را ببرید و اگر قصد خرید فیروزه خام اصل را دارید ما به عنوان بازار پخش این محصول این افتخار را داریم که خدمت شما اعلام نماییم که انواع مختلف فیروزه اصل را در سایت خود ارائه نموده ایم و مخاطبین می توانند با مراجعه به سایت ما محصول مورد نظر خود را با قیمت و کیفیت مناسب خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما