سفارش سنگ فیروزه نیشابور اصل

ایران دارای غنی ترین سنگ های ارزشمند است که هر کدام بنا به کانی ها و مواد معدنی موجود در آن از ارزش ویژه و منحصر به فردی برخوردار هستند. یکی از این سنگ ها، سنگ فیروزه نیشابور است که به خاطر رنگ بی نظیر و خاص بودنش بسیار مورد توجه تمام دنیا می باشد. برای سفارش سنگ فیروزه نیشابور اصل شما می توانید به مراکز فروش معتبر این سنگ مراجعه کرده و بهترین نمونه را انتخاب کنید.

سفارش سنگ فیروزه نیشابور اصل

شرایط نگهداری سنگ فیروزه اصل

شرایط نگهداری سنگ فیروزه اصل سنگ فیروزه یکی از بی نظیر ترین و گرانبها ترین سنگ ها بین سنگ های دیگر است و به خاطر خاصیت زنده بودنش بسیار برای بدن انرژی مثبت دارد و به باور عموم باعث خوش یمنی در زندگی می شود. این سنگ دارای رنگ های آبی، سبز مایل به آبی، سبز مایل به زرد هستند که دلیل رنگ این سنگ به دلیل مقدار مس موجود، آهن و دیگر کانی ها است و هر چه مس این سنگ بیشتر باشد رنگ آن آبی تر است و از ارزش بسیار بیشتری برخوردار است.

سنگ فیروزه به دلیل حساس بودن زیاد باید بسیار خوب از آن مراقبت کرد تا رنگ آن تغییر نکند و به اصطلاح فیروزه مرده نشود. کسی که بخواهد این سنگ گرانبها و حساس را به عنوان جواهر آلات استفاده کند باید نکات نگهداری آن را به خوبی رعایت کند تا خدشه ای به بدنه و رنگ آن وارد نیاید و از زیبایی و ارزش آن کاسته نشود. یکی از این نکات این است که سنگ فیروزه نباید با مواد شوینده، شیمیایی و آب کلر دار برخورد کند چون این مواد به بافت سنگ رخنه کرده و رنگ آن تغییر می کند.

 همچنین مهمترین نکته این است که نباید روی بدنه آن خط و خشی بیافتد چون باعث نفوذ گرد، غبار و مواد شوینده در خراش آن می شود. برای نگهداری این سنگ باید هنگام شستشوی دست ها این سنگ را از انگشت خود خارج کنید و حدالمقدور با آب تماسی نداشته باشد. وقتی می خواهید سنگ فیروزه را تمیز کنید باید از پارچه نرم یا چرم استفاده کنید و برای خشک کردن سنگ هرگز آن را در برابر حرارت قرار ندهید و فقط آن را در محلی خشک و گرم بگذارید.

مرکز پخش سنگ فیروزه نیشابور

مرکز پخش سنگ فیروزه نیشابور تولید کنندگان سنگ فیروز با استخراج بهترین نمونه از این سنگ و عرضه آن به بهترین شکل ممکن در بازار داخل و خارج سعی در رضایت مشتریان خود دارند. فروش سنگ فیروزه در نیشابور به دلیل واسطه های فروش کم بسیار مقرون به صرفه تر است و قیمت بسیار مناسبی دارد. مرکز پخش سنگ فیروزه در نیشابور است و در آن جا به شهر ها و کشور های دیگر صادر و عرضه می شود. سنگ فیروزه نیشابور به دلیل مرغوبیت و زیبایی خیره کننده اش طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما