سفارش عمده فیروزه خالص ایرانی

فیروزه فسفات مس و آلومینیوم است که با رنگ آبی مایل به سبز شدید مشخص می شود. شهرت این سنگ عمدتا به دلیل استفاده از آن در جواهرات است که از زمان های بسیار قدیم در میان بسیاری از مردم گسترش یافته است. قصد خرید این سنگ را دارید؟ جهت سفارش فیروزه ایرانی عمده با ما تماس بگیرید.

سفارش عمده فیروزه خالص ایرانی

تفاوت فیروزه ایرانی با چینی

تفاوت فیروزه ایرانی با چینی فیروزه خالص ایرانی در سیستم سه کلینیکی متبلور می شود و در کریستال های شفاف بسیار کم اتفاق می افتد ، بیشتر مصالح ریز بلورین به شکل گره های لوب نامنظم ، گاهی اوقات با مرکز رنگ شدیدتر از لبه ها وجود دارد. این رنگ از سفید مایل به آبی تا آبی عمیق و سبز کم رنگ است.

خواص فیزیکوشیمیایی
فیروزه از رده فسفاتها است و در صورت خالص بودن توسط آلومینیوم و مس ، گروه های فسفاته ، گروه های هیدروکسیل و آب تشکیل می شود ، اما همیشه خالص نیست و همچنین حاوی آهن است که مسئول رنگ سبز بسیار شدید است و از ارزش آن می کاهد. این ماده معدنی سبک است ، به دلیل تخلخل بسیار متغیر دارای وزن مخصوص بین 2.6 تا 2.9 است. فیروزه با توجه به مقیاس mohs سختی بین 5 تا 6 دارد ، بنابراین با یک نقطه فولادی خراشیده نمی شود یا این کار را با سختی زیادی انجام می دهد. با این حال ، اگر ماده معدنی متخلخل یا به ندرت پودری باشد ، سختی آن می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در حالت دوم ، بدیهی است که هیچ ارزش گوهرشناسی ندارد. فیروزه منشأ نوعاً ثانویه دارد. در حقیقت ، این امر از فرآیندهای دگرگونی ، رخ داده در آب و هوای خشک ، از سنگهای آلومینیم رسوبی رسوبی غنی از آپاتیت (فسفات کلسیم و کالکوپیریت / (سولفید مس و آهن) حاصل می شود.

همچنین به لطف عملکرد آبهای سطحی که به داخل سنگها نفوذ می کنند ، همراه با سایر فسفاتها ، کلسدونی و لیمونیت در حفره های سنگهای آلومینیفر رسوب می کند.
قدیمی ترین و شناخته شده ترین کانسار فیروزه ای که هنوز فعال است ، نیشاپور ، در شمال ایران است.

سنگهای مصنوعی فیروزه (یا چینی) آنهایی هستند که توسط انسان توسط روشهای مصنوعی تولید می شوند که ساختار داخلی ، ترکیب و خصوصیات فیزیکی آنها با طبیعی یکی است. تقلیدها همان هایی هستند که با ایده روشنی از تقلید از کیفیتهای دیگری با ارزش بسیار بالاتر تولید و یا استفاده می شوند ، اما ترکیب آنها هیچ ارتباطی با مورد تقلیدی ندارد. سرانجام ، سنگهای مرکب ، همانطور که از نام آنها پیداست ، پیوندهای دو یا چند سنگ مختلف برای دستیابی به تاثیری یا به سادگی بهبود ظاهر یکی از آنها هستند.

فروشنده عمده انواع سنگ فیروزه

فروشنده عمده انواع سنگ فیروزه مجموعه ما فروشنده عمده انواع سنگ فیروزه اصل در ایران می باشد. محصولات ما کاملا طبیعی و تضمین شده بوده و از نظر کیفیت درجه یک می باشند. در کنار این قیمت محصولات ما نسبت به کیفیت آنها بسیار مقرون به صرفه است! شما علاقه مندان به خرید عمده این سنگ می توانید جهت کسب اطلاعت بیشتر پیرامون محصولات ما، استعلام قیمت سنگ فیروزه اصل، دریافت مشاوره خرید و ثبت سفارش این سنگ با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

1

  1. سلام خسته نباشید دوست من سنگ فیروزه به صورت عمده خریداری کرد و بازار بسیار خوبی دارد ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما