سفارش عمده فیروزه خام ایرانی

فیروزه ایرانی به رنگ آبی می باشد که در انتهای آن رگه های سیاه و تیره وجود دارد که نشان از اصل بودن این سنگ فیروزه می باشد.در میان تمام سنگ های گران قیمت و زیبا ،سنگ فیروزه تنها در کشورمان ایران به صورت عمده تولید می شود.سنگ فیروزه ایرانی عمده متقاضیان بسیاری دارد که برای این سنگ با ارزش هزینه زیادی نیز پرداخت می کنند.

سفارش عمده فیروزه خام ایرانی

معرفی انواع فیروزه ایرانی

معرفی انواع فیروزه ایرانی

یکی از پرطرفدار ترین سنگ ها در بین مردم ایران ، سنگ فیروزه می باشد .که معمولا فیروزه نیشابور اصل می باشد.فیروزه نیز همانند بسیار کالا ها اصل و تقلبی دارد پس در خرید آن دقت کنید .تعدادی از افراد سود جو سنگ فیروزه دامغان و کرمان را به جای سنگ فیروزه اصل نیشابور به فروش می رسانند.پس حتما در هنگام خرید فیروزه از فروشنده شناسنامه اصل بودن و نیشابوری بودن فیروزه را در خواست کنید .تشخیص اصل بودن فیروزه بسیار دشوار می باشد به گونه ای که حتی تعدادی از افراد حرفه ای نیز قادر به تشخیص آن نمی باشند.

فیروزه ایرانی انواع مختلفی دارد از جمله:
۱.فیروزه شجری:

این نوع فیروزه رگه های کمتری دارد که سطح کیفی آن را کاهش می دهد و یک درجه نسبت به فیروزه عجمی در درجه کیفی پایین تری قرار دارد.معادن این نوع سنگ در شهر های نیشابور ، دامغان و کرمان می باشد.

۲.فیروزه فاخر

۳.فیروزه نرم

۴.فیروزه درشت

۵.فیروزه عجمی

فیروزه خام ایرانی هیچگاه به این صورت به فروش نمی رسد چرا که باعث سود دیگر کشورها و ضرر کردن کشورمان می شود .برخی معتقدند که خام فروشی سنگ فیروزه توجیه اقتصادی ندارند چرا که کشورهایی مانند ترکیه این سنگ را به صورت خام خریداری کرده و سپس توسط دستگاه های مختلف ، شکل های متنوعی به آن می دهند و با قیمت بیشتری در بازار عرضه می کنند.

اگر سنگ فیروزه را خریداری کردید و خواستید اصلی و تقلبی بودن آن را بررسی کنید می توانید آن را مقابل نور خورشید قرار دهید و اگر رنگ آن دچار تغییر شد متوجه می شوید که سنگ فیروزه که خریداری کرده اید تقلبی است.سنگ فیروزه تقلبی ، پلاستیک فشرده ای است که به آن رنگ آبی می زنند پس اگر روی فیروزه یک سوزن فشار دادید و خطی عمیق بر روی آن ایجاد شد متوجه می شوید که این سنگ قلابی است.

فروش بهترین سنگ فیروزه نیشابور

فروش بهترین سنگ فیروزه نیشابور

رنگ سنگ فیروزه نیشابور آبی یک دست می باشد که در پشت آن رگه های سیاهی وجود دارد و اگر می خواهید سنگ مرغوب تری را خریداری کنید بهتر است که رنگ آن آبی آسمانی باشد.

فروش سنگ فیروزه به صورت مستقیم از معادن و غیر مستقیم از فروشگاه ها به صورت جواهرات امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما